جانشین فرمانده انتظامی رباط‌کریم از شناسایی یک شرکت هرمی در شهر پرند و دستگیری ۱۶ تن از اعضای این شرکت خبر داد.

انهدام باند شرکت هرمی در پرند/ ۱۶ نفر دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ تیمور کلانتری با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد، اظهار داشت: فعالیت این‌گونه شرکت‌ها هیچ‌گونه وجهه قانونی ندارد.

وی افزود: با توجه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهر پرند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم گفت: با تحقیقات به عمل آمده، صحت موضوع برای پلیس محرز شد و محل فعالیت اعضای این باند در یک باب آپارتمان مسکونی شناسایی شد.

سرهنگ کلانتری با اعلام اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شده و ۱۶ نفر از اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کردند اذعان داشت: چندین جلد کتاب و جزوه آموزشی در خصوص فعالیت و عضوگیری در شرکت‌های هرمی نیز از آن‌ها کشف شد.

وی اضافه کرد: تمام متهمان دستگیر شده غیربومی بوده و برای ایجاد هماهنگی و برنامه‌ریزی برای کلاهبرداری و جذب اعضای جدید در حال فعالیت بودند که به ازای هر نفر مبلغ ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون ریال به عنوان سرمایه‌گذاری دریافت می‌کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند خاطرنشان کرد: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه این‌گونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در این راه نابود می‌کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.