استاندار خراسان رضوی گفت: ایجاد شرایط معیشت مناسب برای مردم از اولویت‌های دولت سیزدهم است و ما نیز پیگیر اجرای آن در سطح استان هستیم.

ایجاد معیشت مناسب برای مردم از اولویت‌های دولت است

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری پس از ورود به شهرستان باخرز با حضور در منزل امام جمعه فقید اهل سنت این شهرستان اظهار کرد: بر همین اساس با ایجاد اشتغال، امکان درآمد پایدار محقق و با فراهم کردن مسکن یکی از مهمترین دغدغه های مردم در هزینه خانوار رفع می شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به موضوع اتحاد و همدلی در مناطق تلفیقی (شیعه و سنی نشین ) استان اظهار کرد: مهم این است که با وجود همه مشکلات ما چگونه در کنار هم و برای آبادانی کشور و حفظ دین ایستاده ایم و این در حالی است که دشمنان نیز به دنبال سوءاستفاده از این شرایط هستند.

وی گفت: هیچ دلیلی برای بی اعتمادی با هم نداریم و در طول تاریخ نیز شاهد اتحاد و همدلی در شهرستان های تلفیقی استان بوده ایم و امام جمعه فقید نیز در این خصوص منشأ خیر بوده اند.

نظری افزود: نباید مشکلات به اتفاقات سخت و پیچیده تبدیل شود و با همفکری و اتحاد می توان به نگاهی منسجم برای حل مشکلات دست یافت.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: حضور در جمع مردم شهرستان ها موجب می‌شود تا از نزدیک و بدون فاصله با دغدغه های مردم آشنا شویم و مردم مسائل مد نظر خود را به مسوولان بگویند و از سوی دیگر ما نیز با وضعیت شهرستان و پیگیری طرح های در دست اقدام را شاهد باشم و در مواردی که نیاز به تصمیم در سطوح مدیران است شرایط جمع بندی و تصمیم واحد به دست آید.

در ادامه این نشست، مولوی خلیل احمد شیخ احمدی امام جمعه اهل سنت باخرز نیز گفت: مردم از حضور مسوولان در شهرستان خوشحال می‌شوند زیرا آنان نیز مورد توجه قرار گرفته اند.

وی افزود: در خطبه های نماز جمعه ما نیز دستاوردهای دولت را به اطلاع مردم می‌رسانیم و روند پیگیری و پیشرفت امور را به مردم بازگو می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.