سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تولیدکنندگان نباید از محدودیت واردات لوازم خانگی برای افزایش قیمت استفاده کنند، گفت: در صورت بی توجهی تولیدکنندگان به ارتقای کیفیت و قیمت، ممکن است برای تنظیم بازار واردات نیز صورت گیرد.

تولیدکنندگان لوازم خانگی نباید از محدودیت واردات برای گرانی استفاده کنند

به گزارش قدس آنلاین،  روح اله عباس پور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس  درباره گرانی لوازم خانگی، گفت: با بدقولی برخی شرکت‌های کره‌ای تولیدکننده لوازم خانگی، بر حمایت از تولیدات داخل تأکید شد و مردم نیز با تغییر رویکرد به سراغ خرید کالای ایرانی رفتند.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: تولید لوازم خانگی رشد مناسبی داشت و مردم نیز خرید کالای ایرانی را در اولویت قرار دادند بنابراین انتظار می‌رود که تولیدکنندگان لوازم خانگی بازار را انحصاری در نظر نگیرند و از این شرایط سوءاستفاده نکنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: تولیدکنندگان نباید از محدودیت واردات لوازم خانگی برای افزایش قیمت استفاده کنند و مصرف‌کنندگان را با چالش روبه رو کنند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه تولیدکنندگان باید از شرایط کنونی به عنوان یک فرصت برای بهبود کیفیت و تلاش برای کاهش قیمت تمام شده تولید استفاده کنند، تصریح کرد: تولیدکنندگان لوازم خانگی اگر در حوزه ارتقای کیفیت و توجه به قیمت کم‌لطفی کنند، ممکن است برای تنظیم بازار واردات نیز صورت گیرد. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.