مراسم تشییع پیکر سه شهید حادثه تروریستی سراوان از عرصه میدان شهدا با حضور مردم شهید پرور مشهد مقدس و نوجوانان دهه هشتادی و نودی در مشهد برگزار شد.

پیکر ۳ شهید مرزبان خراسانی در مشهد مقدس تشییع شد

به گزارش قدس خراسان، مراسم تشییع پیکر سه شهید حادثه تروریستی سراوان صبح امروز از عرصه میدان شهدای مشهد آغاز شد.

مراسم تشییع پیکر سه شهید حادثه تروریستی سراوان با حضور جمع کثیری از مردم مشهد مقدس به سمت حرم مطهر رضوی آغاز و مردم شهیدپرور مشهد به منظور تشییع پیکر این شهیدان غیور، مسیر میدان شهدای مشهد تا حرم مطهر رضوی را طی کردند.

این مراسم با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و عموم مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

حضور پررنگ نوجوانان دهه هشتاد و نودی

نوجوانان دهه هشتاد و دهه نودی هم به میدان آمده‌اند و برای وداع و برای تجدید پیمان با شهدا حضور پررنگ دارند.همه آنها یک شعار واحد دارد و آن آمادگی برای شهادت است. حضور این حجم از نوجوانان در مراسم تشییع شهدا آنقدر محسوس است که از چشم هیچ کس پنهان نمی‌ماند.

نوجوانان دهه هشتادی چه دختران محجبه و انقلابی و چه پسران بی باک و عاشق شهادت همه امروز برای تجدید پیمان با شهدا در میان جمعیت حضور دارند.

سردار مجید شجاع، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در این مراسم در گفتگو با خبرنگار قدس خراسان اظهار کرد: هم‌رزمان عزیز ما در هنگ مرزی سراوان طی عملیات سنگین با اشرار و معاندین نظام از ورود آن‌ها به خاک وطن ممانعت کردند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی بیان کرد: مرزبانان غیور ما پایمردانه و جانانه پای ایران اسلامی ایستاده‌اند.

وی گفت: قول می‌دهیم در اسرع وقت انتقام شهدای عزیزمان را خواهیم گرفت.

گفتنی است؛ پس از مراسم تشییع پیکر شهید حیدری به قوچان و شهید صیفی نژاد به سرخس و شهید جمالزاده به چناران برای خاکسپاری و تشییع منتقل خواهند شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.