رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: شاخص‌های اندازه‌گیری سلامت اداری دستگاه‌ها را سال گذشته تهیه، تنظیم و تصویب کردیم و هم‌اکنون در حال سلامت‌سنجی از تمامی وزارتخانه‌ها هستیم.

رئیس سازمان بازرسی: درحال سلامت‌ سنجی از تمامی وزارتخانه‌ها هستیم

به گزارش قدس آنلاین، ذبیح الله خدائیان، سخنگوی قوه قضائیه، طی سخنانی در نشست با اعضای فراکسیون «ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد» مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل هیئت موضوع ماده ۶ قانون سلامت اداری و مقابله با فساد در دوره کنونی قوه قضائیه و مکاتبات متعدد این هیئت با دستگاه‌ها و دادگستری‌های سراسر کشور، اظهار کرد: تعداد پرونده‌هایی که طی یک سال و نیم گذشته در این هیئت بررسی شده بیش از ۱۰ برابر دوره اجرای قانون ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد بوده است.

وی با اشاره به برگزاری منظم و مستمر جلسات هیئت موضوع ماده ۶ قانون ارتقای سلامت اداری و مقابله با فساد اظهار کرد: طی یک سال و نیم گذشته روند برگزاری جلسات این هیئت که در تمام استان‌ها تشکیل می‌شود، حتی یک بار هم متوقف نشده است.  

خدائیان با بیان اینکه شاخص‌های اندازه‌گیری سلامت اداری دستگاه‌ها را سال گذشته تهیه، تنظیم و تصویب کردیم و هم‌اکنون در حال سلامت‌سنجی از تمامی وزارتخانه‌ها هستیم، گفت: سازمان بازرسی در سال جاری ۵۵ برنامه کلان در حوزه بازرسی اجرای قانون سلامت اداری دارد که این برنامه‌ها از سطح وزارتخانه‌های مختلف تا تمامی استان‌ها را در بر می‌گیرد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.