رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی گفت: در تابستان ایرلاین‌ها قول دادند پروازها را افزایش دهند که با افزایش پروازها به مشهد ظرفیت اقامتی هتل‌های نیز بهبود پیدا خواهد کرد که فکر می‌کنیم در مرداد و شهریور ظرفیت اشغال هتل‌ها به ۹۰ درصد برسد.

ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد در تابستان به ۹۰ درصد می‌رسد

به گزارش قدس خراسان، محمود مادرشاهیان در خصوص اقدامات جامعه هتلداران خراسان رضوی در دهه کرامت اظهار کرد: برای زائرانی که در دهه کرامت به صورت مستقیم به هتل‌ها مراجعه کنند و یا از طریق سایت هتل نسبت به پرداخت هزینه اقامت خود اقدام کنند، یک تخفیف ویژه‌ای قائل شدیم.

رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی افزود: تمام هتل‌های استان شامل این تخفیف برای زائران خواهند شد. حتی اگر زائران از طریق سایت هزینه خود را به صورت کامل پرداخت کنند، می‌توانند پس از مراجعه به هتل ماءالتفاوت هزینه هتل به همراه تخفیف را پس بگیرند.

وی در خصوص ظرفیت اشغال واحدهای اقامتی مشهد تصریح کرد: ظرفیت اشغال واحدهای اقامتی رسمی مشهد در حال بهبود است، اما هنوز در وضعیت جالبی قرار ندارد و زیر ۵۰ درصد است.

مادرشاهیان گفت: در فصل خرداد ماه و ایام امتحانات دانش‌آموزان هستیم و خانواده‌ها درگیر بحث تحصیل و امتحانات فرزندان خود هستند. طبیعی است که خانواده‌ها در این ایام نتوانند سفر کنند، اما به تدریج از اواخر خرداد ماه سطح اشغال هتل‌ها نیز افزایش می‌یابد.

رئیس جامعه هتلداران خراسان رضوی ادامه داد: در ادامه ایام سال ظرفیت اشغال خوبی را برای هتل‌های خراسان رضوی می‌بینم. سفرهای خراسان رضوی به دلیل کمبود بلیت هواپیما در نوروز کاهش یافته بود. در تابستان ایرلاین‌ها قول دادند پروازها را افزایش دهند که با افزایش پروازها به مشهد ظرفیت اقامتی هتل‌های مشهد نیز بهبود پیدا خواهد کرد که فکر می‌کنیم در مرداد و شهریور ماه ظرفیت اشغال هتل‌ها به ۹۰ درصد نیز برسد.

وی اضافه کرد: با توجه به همزمانی ولادت امام رضا (ع) و دهه کرامت با ایام امتحانات، پیش‌بینی می‌شود خانواده‌ها برای سفر کردن با مشکلاتی مواجه باشند، اما از آنجا که بسیاری از زائران می‌خواهند این ایام خاص و مبارک را در حرم رضوی سپری کنند، باز هم به مشهد سفر خواهند کرد. از همین رو پیش‌بینی می‌کنیم درصد اشغال هتل‌ها در ایام ولادت امام رضا (ع) به ۷۰ درصد نیز برسد.

منبع: شهرآرا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.