فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از انهدام باند سارقان مسلح سیم برق در اسلام آبادغرب خبر داد.

انهدام باند سارقان مسلح سیم برق در اسلام آبادغرب

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ هوشنگ مبارکی اظهار کرد: مأموران انتظامی اسلام آبادغرب حین گشتزنی در یکی از روستاهای شهرستان متوجه تخریب کابل‌های برق روستا شده و در حالی که مشغول بررسی موضوع بودند به سمت آنها تیراندازی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: پس از این اتفاق، مأموران انتظامی هم با رعایت جوانب احتیاط و قانون بکارگیری سلاح به سمت افراد مهاجم تیراندازی و اقدام همه جانبه ای برای دستگیری عاملان سرقت و تخریب سیم برق و تیراندازی به سمت پلیس آغاز شد.

مبارکی افزود: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد ۱۶۹ متر کابل برق توسط سارقان مسلح به سرقت رفته و ۲۰۵ متر کابل هم تخریب شده است.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب بیان کرد: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای باند سرقت در کرمانشاه و یکی از شهرهای استان‌های همجوار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات‌هایی حساب شده همگی آنها را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از مخفیگاه سارقان مسلح، پنج قبضه اسلحه جنگی و شکاری، ۴۱۹ عدد فشنگ و یک عدد فلزیاب غیرمجاز کشف شد.

مبارکی یادآوری کرد: اعضای باند در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۷ فقره سرقت سیم برق اعتراف عنوان و کردند اموال مسروقه را به یک مالخر داده اند.

رئیس پلیس اسلام آبادغرب در پایان از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی برای صدور احکام لازم خبر داد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.