به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه فتح خرمشهر و به منظور بزرگداشت این روز، بازدید از تالارهای هفتگانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی رایگان است.

بازدید رایگان از موزه ملی انقلاب به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر

به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، مجموعه تالارهای هفتگانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

همچنین مراکزی که درخواست بازدید گروهی از مجموعه را دارند لازم است برای رزرو و ثبت درخواست خود به سایت موزه با نشانی www.iranrhdm.ir مراجعه کرد و یا با شماره تفلن ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی ۹۱۰ تماس بگیرند.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران است که در کنار مجموعه‌هایی مانند باغ کتاب تهران، کتابخانه ملی ایران، فرهنگستان‌های جمهوری اسلامی، باغ هنر و مصلای تهران به عنوان قطب فرهنگی شهر تهران در اراضی عباس‌آباد (تهران) احداث شده‌ است.

این موزه با زیربنای۰۰۰ ۲۰۵ متر مربع، یکی از بزرگترین باغ موزه‌های کشور است که از بخش‌های مختلفی مانند تالارهای هفتگانه، باغ راه، دریاچه مصنوعی، آبنمایش، سالنهای آمفی تئاتر و سراسرنما مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی تشکیل شده و با استفاده از تکنولوژیهای دیجیتال سعی در انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.