خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) روز چهارشنبه به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری وارد این شهر شدند.

حضور خادمان امام رضا (ع) به مناسبت چهارم خرداد در دزفول

به گزارش قدس انلاین،  امام جمعه دزفول در جریان حضور خادمان حرم امام رضا(ع) در دفتر وی، تقارن دهه کرامت و روزهای حماسه آفرینی سوم خرداد روز فتح و ظفر خرمشهر و چهارم خرداد روز ملی پایداری و مقاومت و روز دزفول قهرمان را به فال نیک گرفت.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی ضمن خوش آمدگویی به سفیران و خادمان امام رضا به دیار مقاومت- دزفول قهرمان، یاد شهدای عملیات ظفرمند بیت المقدس که با اهدای خون پاک خود موجب آزادسازی خرمشهر شدند، را گرامی داشت.

وی با اشاره به ایثارگری‌های مردم دزفول که زیربمباران و موشک باران دشمن ایستادند، افزود مردم دزفول با وجود خراب شدن خانه‌ها و شهید شدن اعضای خانواده، شهر را ترک نکردند و درمقابل دشمن ایستادگی کردند.

حضور خادمان امام رضا (ع) به مناسبت چهارم خرداد در دزفول

مردم دزفول داغ خالی شدن شهر را بر دل دشمن گذاشتند

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه مردم دزفول داغ خالی شدن شهر را به دل دشمن گذاشتند، گفت: اقتدار، عزت و سرافرازی ملت ایران به واسطه ایثارگری‌ها، حماسه سازی‌ها و مقاومت‌های رزمندگان و برکت خون شهدا است.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) اظهارکرد: امیدواریم در مملکتی که مزین به آستان قدس رضوی است قدرشناس نعمت‌ها و رهروی صدیقی برای شهدا باشیم.

حضور کاروان زیرسایه خورشید در شرکت دوده فام (صدف) دزفول

کاروان زیر سایه خورشید متشکل از چهار نفر از خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) همچنین در شرکت دوده فام دزفول که تنها شرکت دانش بنیان تولید کننده دوده صنعتی در ایران است حضور یافتند و در جشنی که به مناسبت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول در این شهرستان برگزار شده بود، شرکت کردند.

شرکت در یک نشست صلح و سازش در شهر جندی شاپور دزفول، شرکت در جشن‌های ویژه چهارم خرداد، دیدار با خانواده شهدای موشکی، حضور در زندان و مزار شهدا از دیگر برنامه های سفر ۲ روزه خادمان امام رضا(ع) به دزفول است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.