استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه امروز دشمن در جبهه اقتصادی و فرهنگی تلاش می‌کند از طریق رسانه‌ها به نظام اسلامی ضربه بزند، گفت: راه عبور از توطئه‌های دشمنان در این عرصه مقاومت و ایستادگی است.

استاندار خراسان رضوی: راه عبور از توطئه‌های دشمنان مقاومت و ایستادگی است

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری صبح چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان رضوی که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر قهرمان با حضور فرماندهان ارشد نظامی منطقه، اعضای شورای تأمین، یگان‌های نمونه و خانواده معظم شهدای عملیات بیت المقدس در لشکر عملیاتی ۵ نصر مشهد برگزار شد، اظهارکرد: پیروزی در دل مقاومت است و هیچ پیروزی بدون دلیل به دست نمی‌آید.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس جبهه اسلام شرایط خوبی به نظر ظاهری و امکانات مادی نداشت، تصریح کرد: اما رزمندگان اسلام با حضور پرشور در جبهه‌ها و با اعتقاد قلبی به اسلام و امام عزیز، تلاش و مقاومت کردند و دشمن را با شکست مواجه نمودند.

وی پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات غرور آفرین بیت المقدس را پاداش مقاومت از جانب خدا دانست و ادامه داد: ملت ایران با ایستادگی و مقاومت پیروز میدان‌های بزرگ بوده و فتح خرمشهر، اوج مقاومت ملت غیور ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی را فریاد می‌زند.

نظری با تاکید براینکه توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) اوج اخلاص و دلدادگی رزمندگان ما را نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: با همۀ آفرینش‌های زیادی که دفاع مقدس در پی داشت، اما امام بزرگوار فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

استاندار خراسان رضوی بااشاره به اینکه امروز دشمن در جبهه اقتصادی و فرهنگی تلاش می‌کند از طریق رسانه‌ها به نظام اسلامی ضربه بزند، تاکید کرد: راه عبور از توطئه‌های دشمنان در این عرصه مقاومت و ایستادگی است و این ایستادگی ماشین تحریم اقتصادی دشمنان علیه جمهوری اسلامی را زمین گیر خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.