دبیر موسسه جوانان رضوی در استان زنجان گفت: خادمان حرم علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» از روز پنج‌شنبه ۴ خردادماه به مدت یک هفته مهمان مردم زنجان خواهند بود.

زنجانی‌ها میزبان خادمان حرم رضوی می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام ابوالفضل خالقی ظهر امروز (۳ خردادماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور خادمان حرم علی ابن موسی الرضا (ع) در استان زنجان از روز پنج‌شنبه ۴ خردادماه به مدت یک هفته، اظهار کرد: استقبال از کاروان زیر سایه خورشید با حضور مسئولان و عموم مردم روز پنجشنبه ساعت ۱۱:۳۰ از فرودگاه زنجان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان‌های سلطانیه و خرمدره در روز دوشنبه ۸ خردادماه حضور خواهند داشت، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهید «مهدی هادی» از شهدای امنیت اقتصادی استان در شهرستان سلطانیه و مراسم استقبال از خادمان رضوی و برگزاری جشن در روز دوشنبه قبل از نماز مغرب و عشاء در مقابل مسجد رسول‌الله خرمدره نیز از دیکر برنامه‌های خادمان رضوی در این شهرستان‌ها خواهد بود.

دبیر موسسه جوانان رضوی در استان زنجان اضافه کرد: کاروان زیر سایه خورشید در روزهای شنبه و یکشنبه ۶ و ۷ خردادماه نیز میزبان اقشار مختلف مردم در شهرهای انگوران، دندی و ماهنشان هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شرکت در جشن خیابانی در مسجد علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) و حضور در شرکت عایق‌های الکتریکی پارس و سایر شرکت‌های سطح استان از دیگر برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در زنجان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.