جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری ۲ کلاهبردار حرفه ای که با جعل عنوان مامور انتظامی ۲۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

دستگیری مامورنماهای میلیاردی در دام پلیس آگاهی چالوس

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ سیدموسی حسینی در تشریح جزییات این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری و اخاذی از شهروندان و اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در اجرای این ماموریت کارآگاهان پلیس آگاهی چالوس، با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۲ متهم اهل یکی از استان های همجموار در این ارتباط شدند.

سرهنگ حسینی اظهار داشت: این افراد که در پوشش مامور انتظامی اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می کردند در یک اقدام عملیاتی، حین تردد در آن شهرستان با یک خودروی سواری با پلاک جعلی دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد که با جعل عنوان مامور ضمن متوقف کردن خودروهای عابران و برخی اتباع خارجی اقدام به سرقت وجه همراه آنان و یا اخاذی از آنان می کردند تا کنون به سه فقره اخاذی و کلاهبرداری به مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

جانشین انتظامی استان مازندران بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند و تحقیقات پلیسی در این زمینه ادامه دارد.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری چالوس در غرب مازندران واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.