رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به عدم صدور ویزای آمریکا برای اعضای تیم ملی گفت: ما به هیچ وجه مشتاق نبودیم به آمریکا برویم؛ چرا که عزت و احترام اعضای تیم ملی والیبال کشورمان اهمیت زیادی برای ما دارد.

داورزنی: مشتاق نبودیم به آمریکا برویم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا داورزنی در خصوص کارشکنی آمریکایی‌ها در صدور ویزای ملی‌پوشان والیبال ایران اظهار داشت: امروز جلسه خوبی با مسئولان فدراسیون جهانی والیبال داشتیم. به هر حال تیم ملی والیبال ایران جزو تیم‌های مهم و مطرح لیگ ملت‌ها است و خروج از لیگ ملت‌ها برنامه‌های این رقابت‌ها را به هم می‌ریزد.

وی افزود: ما چندین سال است که در لیگ ملت‌ها شرکت می کنیم و هیچگاه چنین مشکلی نداشتیم. حتی در چندین باری که تیم ملی به آمریکا رفت مشکل عدم صدور ویزا وجود نداشت. در حال حاضر هم علاوه بر فدراسیون جهانی والیبال، کمیته بین‌المللی المپیک هم با کمیته المپیک آمریکا در این خصوص رایزنی داشته است. ما اعلام کرده بودیم که اگر میزبانی لیگ ملت‌ها را بر عهده بگیریم هیچ مشکلی برای صدور ویزای اعضای تیم آمریکا ایجاد نخواهد شد.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: ما به هیچ وجه مشتاق نبودیم به آمریکا برویم؛ چرا که عزت و احترام اعضای تیم ملی والیبال کشورمان اهمیت زیادی برای ما دارد. البته به دنبال حل این مشکل هستیم. چرا که لیگ ملت‌ها اهمیت زیادی دارد و باید به دنبال کسب امتیازات آن برای رنکینگ جهانی و صعود به المپیک باشیم.

داورزنی در پایان در خصوص استعفای اکبر محمدی از سرپرستی تیم ملی والیبال عنوان کرد: مشکل خاصی وجود ندارد و او سرپرست تیم ملی خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.