مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برکنار و سرپرست معرفی شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان برکنار شد

به گزارش قدس آنلاین،  طی حکمی از سوی مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی ، جلیل اسلامی عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی تا زمان مشخص شدن مدیرکل جدید به سمت سرپرست بنادر و دریانوردی استان خوزستان و منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) منصوب شد.
پیش از این بهروز آقایی از مدیران منصوب به دولت قبل این سمت را برعهده داشت که  برکنار شد.
آیت الله رییسی در آخرین سفر به استان خوزستان وعده برکناری مدیران ناکارآمد استان خوزستان را به مردم داد که در همین راستا تاکنون چندین مدیرکل از سمت خود برکنار شده‌اند هر چند شفافیتی وجود ندارد که آیا این تغییر و تحول در راستای همان وعده است یا خیر.

پیش از این عنوان شده بود که بیش از ۳۶ کشتی حامل کالای اساسی در لنگرگاه بندر امام خمینی(ره) معطل هستند که برخی از این کشتی‌ها از تیرماه ماه ۱۴۰۱ در این لنگرگاه حضور دارند و روزانه بیش از ۲۰ هزار دلار جریمه تاخیر را به کشور تحمیل می‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۶
    0 0
    سلام ماندن ۳۶ فروند کشتی در لنگرگاه به دلیل مشکلات مالی صاحبان کالا، تحریم و عدم امکان تبادلات ارزی با خارج از کشور و ... است و ارتباطی با مدیرکل بندر ندارد کمت اینکه این موضوع قبلا نیز اتفاق افتاده بود.
  • نیک از دانشگاه ...... ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۶
    0 0
    باسلام درود انصافا جناب آقای بهروز آقایی نمونه شاخص مدیران توانمند است ...کشتی‌های لنگرگاه بندر امام به دلیل بدهی از دولت و صیانت جناب آقای دکتر از حقوق دولت طبق آیین نامه و ضوابط بوده است