سردار سرتیپ دوم پاسدار عباس اکبری با حکم سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به عنوان جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) معرفی شد.

سردار عباس اکبری جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) شد

به گزارش قدس آنلاین، در مراسمی که امروز (۳ خردادماه) با حضور سردار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و مدیران و مسئولان این مجموعه برگزار شد، سردار سرتیپ دوم پاسدار عباس اکبری با حکم فرمانده کل سپاه پاسداران به عنوان جانشین فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) معرفی شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه کرامت و همچنین سالگرد آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: امروز کشور در یک جنگ نابرابر اقتصادی به سر می‌برد که چیزی کمتر از جنگ نظامی ندارد به همین دلیل قرارگاه باید با توان مضاعف و همچون سال‌های دفاع مقدس به خنثی کردن توطئه دشمنان بپردازد و دِین خود را به مردم ادا کند.

وی افزود: همانگونه که سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد، به کار بردن عبارت «پیمانکار» برای قرارگاه عبارت سخیفی است و قرارگاه یک دولت سازندگی است که فراتر از کار پیمانکاری باید به ایفای نقش خود در عمران و آبادانی کشور اقدام کند.

سردار عابد با اشاره به جان‌فشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: فتح خرمشهر با یک عملیات و یا یکسری تحرکات در یک روز و یک هفته انجام نشد بلکه با تلاش شبانه‌روزی، مستمر و مدام رزمندگان خستگی‌ناپذیر به ثمر رسید و این باید برای امروز قرارگاه سرمشقی باشد تا با چنین روحیه‌ و رویکردی به فتح قله‌های بلند پیش روی خود بپردازد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از مدیران این نهاد خواست تا با تمام توان به سمت اجرای کارهای ناممکن در کشور حرکت کنند و افزود: روحیه پاسداری در وجود ما می‌تواند ناممکن‌ها را ممکن سازد و ما باید در مسیر ساختن کشور و تحقق منافع جامعه با تمام قدرت حرکت کنیم.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.