بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: دشمن با بهره گیری از ابزار رسانه و فضای مجازی هویت دینی مردم را نشانه گرفته است.

استاندار خراسان‌شمالی: دشمن هویت دینی مردم را نشانه گرفته است

به گزارش قدس انلاین،  محمدرضا حسین نژاد روز پنجشنبه به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد شیروان اظهار کرد: دشمنان این روزها فکر و باورهای جوانان را نشانه گرفته اند تا به خیال خود آنها را از ارزش های اسلامی دور کنند.

وی افزود: آنها از هر ابزار رسانه ای برای تضعیف باورهای دینی جوانان و مولفه های قدرت جمهوری اسلامی استفاده می کنند.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: دشمنان وقتی با اعمال تحریم، و فشارهای اقتصادی راه به جایی نبردند، برای رسیدن به اهداف شوم خود جنگ فرهنگی به راه انداختند اما خوشبختانه با وجود رهبری آگاه و مردمی متحد این توطئه دشمنان نیز خنثی خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: امنیت و پیشرفت کشور در حوزه های گوناگون مدیون شهدایی است ایثارگرانه در جبهه ها حضور یافتند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: این شهدای الگوی واقعی از خودگذشتگی بودند که دشمنان را از تضعیف نظام و انقلاب اسلامی نا امید کردند.

حسین نژاد با تاکید انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان، تصریح کرد: همه دستگاه های فرهنگی باید با تولید آثاری فاخر ارزش های دفاع مقدس و شهدا را در جامعه بویژه در بین نسل جوان ترویج دهند.

سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر است.

شهرستان شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.