رئیس سازمان اورژانس کشور کمبود نیروی انسانی متخصص را ازمهمترین چالش پیش روی این سازمان بیان کرد و گفت: این سازمان با کسری ۱۵ هزار نیروی متخصص روبرو است.

رئیس سازمان اورژانس: اورژانس ۱۵ هزار نیروی متخصص کمبود دارد

جعفر میعادفر افزود: سازمان ۱۱۵، در شرایط اورژانسی با کمبود پنج هزار نیرو برای ارائه خدمات در این شرایط مواجه است که سه هزار و ۵۰۰ هزار نفر از این تعداد از طریق آمون استخدامی آتی وزارت بهداشت که ماه آینده برگزار می شود، جذب خواهند شد اما هنوز در این شرایط با کسری یکهزار و ۵۰۰ نیرو روبرو است.

وی اظهار کرد: در آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۲۵ هزار نفر جذب می شوند که سه هزار و ۵۰۰ نفر از این تعداد سهمیه سازمان اورژانس است که با جذب این تعداد نیرو فقط بخشی از کمبود نیروهای اورژانس تامین می شود.

میعادفر ادامه داد: برای جبران این کمبود نیرو با سازمان امور استخدامی کشور نشست‌های برگزار خواهد شد تا در زمینه شاخص ها منابع انسانی اورژانس به جمع بندی برسیم و در استخدام های بعدی ظرفیت جذب نیروی بیشتری برای این سازمان فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: حدود ۱۰۰ پایگاه اورژانس در کشور آماده فعالیت است که با جذب نیرو فعالیت این پایگاه نیز آغاز و خدمات با کیفیت به شهروندان ارائه می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.