۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 876151

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: هوای این استان پایدار است و طی امروز تغییرات دمایی قابل ملاحظه ای رخ نخواهد داد.

هوای خراسان رضوی پایدار است

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: انتظار می رود از اواخر وقت امشب و طی ۲ روز آینده برای مناطقی از استان به ویژه مناطق غربی، شمال غرب و ارتفاعات مرکزی استان به تناوب رگبار باران، گاهی رعد و برق و با احتمال بارش تگرگ رخ دهد.

وی ادامه داد:همچنین امروز در ساعات بعدازظهر به تدریج افزایش ابرناکی و سرعت وزش باد در مناطق غربی استان خراسان رضوی رخ خواهد داد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی این مدت در مناطق مستعد استان وزش باد به نسبت شدید در مناطقی همراه با گرد و خاک و کاهش دید رخ خواهد داد

آهنگرزاده افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۸ تا ۳۳ درجه سلسیوس بالای صفر در نوسان بود اما بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۳۱ درجه سلسیوس می رسد و کمینه دمای هوای امشب مشهد ۱۹ درجه سلسیوس خواهد بود.

وی اضافه کرد: فریمان با کمینه دمای هوای ۱۲ درجه سلسیوس و شهرستان‌ داورزن با بیشینه دمای هوای ۳۹ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین طی این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد در شهرستان‌ های سبزوار و داورزن با ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.