مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت:افتتاح فرودگاه شهدای گناباد این کریدور برای بازدید از جاذبه‌ها و گردشگری به خصوص قنات قصبه گناباد فرصت بسیار خوبی خواهد بود.

تسهیل گردشگری قنات قصبه گناباد با افتتاح فرودگاه شهدای گناباد

به گزارش قدس خراسان، سیدجواد موسوی،  وجود زیرساخت‌ها از جمله فرودگاه را در رونق گردشگری بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: حمل و نقل یکی از شاخه‌های توسعه گردشگری است.

وی عنوان کرد: هرچند نبود حمل و نقل مناسب در شرق کشور یک نقطه ضعف بود، اما با افتتاح فرودگاه شهدای گناباد این کریدور برای بازدید از جاذبه‌ها و گردشگری به خصوص قنات قصبه گناباد فرصت بسیار خوبی خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی اظهار کرد: مسیر کریدور چابهار به سرخس یک مسیر استثنایی است که دولت مصمم بر اتمام آن است، این کریدور می‌تواند منفعت اقتصادی برای کشور داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد:گردشگری خراسان رضوی طی دو سال اخیر رونق بسیار زیادی داشته است به خصوص بعد از کرونا ما بالاترین اشتغال استان را در حوزه خدمات داشتیم، بیشترین جذب سرمایه‌گذاری هم در این حوزه رشد داشته است.

موسوی تأکید کرد:  باید اقداماتی به انجام برسد تا زمینه برای سرمایه گذاران محلی و بومی تقویت شود و خدمات مختلف ارائه شود تا گردشگران بتوانند از این جاذبه گردشگری استفاده مؤثر کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.