سپیده بابایی دارنده مدال نقره کشتی آلیش قهرمانی آسیا در ازبکستان، مدال خود را تقدیم به شهید حسن تهرانی مقدم کرد .

مدال دختر قهرمان مازنی تقدیم شهید تهرانی‌ مقدم شد/ بابایی: ارادت خاصی به شهدا دارم!

به گزارش قدس آنلاین، سپیده بابایی دارنده مدال نقره کشتی آلیش قهرمانی آسیا در ازبکستان، مدال خود را تقدیم به شهید حسن تهرانی مقدم کرد.

ملی‌پوش وزن ۵۵ کیلوگرم تیم آلیش بانوان کشورمان مدال نقره خود در رقابت‌های آلیش قهرمانی آسیا که روز دوم خردادماه، در کشور ازبکستان برگزار شد را به شهید حسن تهرانی مقدم تقدیم کرد.

سپیده بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، در این زمینه گفت: قبل از مسابقات نیت کرده بودم که اگر روی سکو رفتم مدالم را به شهید دانشمند تهرانی مقدم تقدیم کنم و خدا را شاکرم که این لطف را از من دریغ نکرد. دعا می‌کنم که دعای این شهیدان همیشه بدرقه راه ملی پوشان باشد.

بابایی افزود: باید بگویم من در کل ارادت خاصی به اهل بیت و شهدای عزیز و گرانقدر دارم، این اعتقادات قلبی بوده است.

وی بیان کرد: اردوهای ما در کمپ تیم ملی بود و هر روز با عکس‌های متنوع شهیدان کشتی‌گیر مواجه می‌شدیم.دلم می‌خواست مدال طلا تقدیم کنم که قسمت این طور رقم خورد.

مدال دختر قهرمان مازنی تقدیم شهید تهرانی‌ مقدم شد/ بابایی: ارادت خاصی به شهدا دارم!

بابایی در مورد ناحقی صورت گرفته در مسابقه هم گفت: در کشتی اول به حریف ازبکی خوردم و با اینکه جلو بودم اما وقتی کشتی تمام شد امتیازات و اخطارها از اسکوربورد پاک شد. دو امتیاز داشتم و حریفم اخطار گرفته بود اما کشتی که تمام شد دست او را بالا بردند. دیدیم امتیازات من و اخطارهای او پاک شده است. با وجود اعتراض به نتیجه نرسیدیم و بازنده اعلام شدم، حتی یکی از مربیان مردان‌مان که برای من اعتراض کرده بود کارت قرمز گرفت.

این قهرمان مازندرانی ادامه داد: شاید مدالم طلا نباشد، اما برای این مدال زحمت کشیدم و از جان مایه گذاشتم. حقم در این مسابقات خورده شد!

بابایی افزود: امیدوارم توانسته باشم لحظه‌ای موجب شادی روح شهید گرانقدر شده باشم.

مدال دختر قهرمان مازنی تقدیم شهید تهرانی‌ مقدم شد/ بابایی: ارادت خاصی به شهدا دارم!

تیم ملی کشتی آلیش زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرد و در دو سبک آزاد و کلاسیک موفق شد روی سکوی قهرمانی قرار بگیرد.

سپیده بابایی، ملی‌پوش وزن ۵۵ کیلوگرم ایران که در سبک کلاسیک مدال نقره را به دست آورد.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/م

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.