۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸
کد خبر: 876720

بند تمدید قرارداد سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از فینال شهرآورد حذفی فعال خواهد شد تا مرد پرتغالی و تیمش با انگیزه‌ و روحیه دوچندانی مقابل حریف دیرینه قرار بگیرند.

استقلال قبل از دربی سورپرایز شد

به گزارش قدس آنلاین درست یک سال پیش ریکاردو ساپینتو با استقلال قرارداد ۲ ساله‌ای را به امضا رساند؛ قراردادی که برای سال دوم، باشگاه استقلال باید بند تمدید را فعال می‌کرد.

در قرارداد ساپینتو بندی با این مضمون گنجانده شده بود: این قرارداد از ۲۰ ژوئن ۲۰۲۲ تا پایان فصل ورزشی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ به اضافه یک فصل دیگر (فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴) در صورت احراز شرایط مندرج در ماده ۴ این قرارداد معتبر است.

ریکاردو در سال اول حضورش روی نیمکت استقلال نتایج خوبی را با این تیم گرفت. آبی‌ها در ابتدا با او قهرمان سوپرجام شدند و در لیگ برتر با نمایش‌های خوبی که به اجرا گذاشتند به مقام سوم رسیدند. استقلال در جام حذفی نیز به فینال راه پیدا کرده و چهارشنبه برای فتح جام باید با رقیب سنتی یعنی پرسپولیس روبه‌رو شود.

باتوجه به عملکرد قابل توجه ساپینتو و رضایت هواداران از فوتبالی که آبی‌ها به نمایش می‌گذارند، باعث شد تا عمده دل‌مشغولی هواداران استقلال تمدید قرارداد با سرمربی پرتغالی باشد. آنها مصرانه خواهان تحقق این امر بوده و حاضر نیستند هیچ مربی دیگری را جز او روی نیمکت تیمشان ببینند!

مدیران باشگاه استقلال برای اینکه سال دوم قرارداد ساپینتو را فعال کنند، مذاکراتی را با مدیر برنامه‌های وی داشته و توافقاتی نیز صورت گرفته است. همانطور که در گزارش اخیر ایرنا، اشاره شد، ساپینتو که به خوبی می‌داند مورد حمایت هواداران استقلال است، برای ادامه حضور سه شرط گذاشت!

اولین و مهم‌ترین شرط تمدید قرارداد ساپینتو، تسویه حساب مالی با او، دستیارانش و بازیکنان استقلال بود. دومین شرطی که ساپینتو برای تمدید قرارداد مطرح کرد، برخورداری تیم از دو زمین مناسب برای تمرینات در فصل آینده بود. او اعتقاد دارد زمین تمرین کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی کافی نیست و باید محل مناسب دیگری نیز در نظر گرفته شود.

سومین شرط ساپینتو نیز پرداخت به‌موقع قراردادهای بازیکنان در فصل آینده بود. او نمی‌خواهد اتفاقات و حواشی تلخی که در این فصل رخ داد، تکرار شود و از مدیران استقلال ضمانت خواسته تا قراردادها و پاداش‌ها به موقع پرداخت شده و او و تیمش به جز مسائل فنی دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیران استقلال که برای حفط ساپینتو تحت فشار هستند خواسته‌های مربی را پذیرفته و منتظر حضور وکیل وی در ایران هستند تا به صورت رسمی بند سال دوم قرارداد وی فعال شود. البته مدیران باشگاه استقلال قصد دارند تا یک فصل دیگر نیز به مدت قرارداد ساپینتو اضافه کنند.

با این تفاسیر، پیگیری خبرنگار ایران حاکی از آن است که باشگاه استقلال به طور حتم قبل از فینال جام حذفی از تمدید قرارداد ساپینتو رونمایی خواهد کرد تا او و تیمش با روحیه‌ای مضاعف فینال حدفی را برگزار کنند. گفته می‌شود رقم قرارداد ساپینتو برای فصل آینده ۷۰۰ هزار یورو خواهد بود. البته برای او پاداش‌هایی در نظر گرفته شده که تحت عنوان آپشن در قراردادش درج خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.