۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 876852

فرمانده انتظامی مشهد گفت: ۲ متهم به سرقت‌های سریالی وسایل خانه در پوشش لباس زنانه توسط پلیس در خیابان پنجتن مشهد شناسایی و دستگیر شدند. 

سارقان زن‌نما در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان، احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت وسایل خانه در محدوده خیابان پنجتن و طبرسی جنوبی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: سارقان با شناسایی خانه های خالی از سکنه با نفوذ به داخل منزل، لوازم با ارزش نظیر ظروف آشپزخانه، ماشین لباسشویی، فرش، بخاری شومینه، جارو برقی، کولر آبی، اجاق گاز، لوسترها، درب و پنجره های آلومینیومی و شیرآلات را سرقت می کردند.

وی ادامه داد: ماموران دایره تجسس کلانتری پنجتن این شهر، سارقان را که با پوشش لباس زنانه در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت می کردند با بررسی دوربین های مداربسته شناسایی کردند.

نگهبان افزود: متهمان در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه به عنوان پاتوق موادمخدر، تعدادی از لوازم مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: ۲ متهم ۱۸ و ۳۵ ساله در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۲ فقره سرقت وسایل خانه در محدوده خیابان پنجتن مشهد در پوشش لباس زنانه اعتراف کردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان خواست از بازگو کردن برنامه سفر خود نزد افراد ناشناس پرهیز و از نگهداری وجوه نقد، طلا و جواهر به مقدار زیاد در خانه خودداری کنند.

نگهبان بیان کرد: همچنین هنگام خروج از خانه تنها به قفل کردن در خروجی اکتفا نکرده، بلکه کلیه درهای داخلی ساختمان اعم از در پشت بام، اتاق ها، آشپزخانه و حیات خلوت را قفل و حتی الامکان درهای ورودی و داخلی خانه خود را به سیستم هشداردهنده مجهز کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.