آزادی اسدالله اسدی دیپلمات به ناحق دزدیده شده کشورمان توسط غربی‌ها، بار دیگر ضد انقلاب را دچار برآشفتگی و ادراک پوچی و بی‌مصرفی خود کرد.

واکنش اپوزیسیون به آزادی دیپلمات ایرانی: غرب باز هم ما را فروخت

به گزارش قدس آنلاین به دنبال آزادی اسدالله اسدی دیپلمات کشورمان در سفارت اتریش که برخلاف همه مقررات بین‌المللی و با خباثت غربی‌ها ۵ سال در اسارت مدعیان دموکراسی و حقوق بشر به سر برد، عناصر مفلوک ضد انقلاب برآشفتند و دچار خشم و عصبانیت شدند.

آن یکی وحشت کرد و این اقدام را موجب ناامنی برای معارضان نظام در اروپا و ضعف سیاسی اروپا در مقابل جمهوری اسلامی ایران خواند، دیگری در مطلبی پندآمیز به اروپا یادآور شد که آزادی اسدالله اسدی، اقدام مناسبی در راستای مبارزه با نظام اسلامی نیست! یکی دیگر این اقدام را تسلیم اروپا مقابل ایران دانست، دیگری خواستار فشار اپوزیسیون بر دولت‌های اروپایی شد، یکی دیگر از تفاله‌های اپوزیسیون هم تأکید کرد که باید خودباوری را تقویت کنیم! آن یکی هم آزادی دیپلمات گروگان گرفته شده کشورمان را برگی شرم‌آور در تاریخ سیاست خارجه بلژیک و باعث به هم خوردن امنیت دوتابعیتی‌های اروپا خواند، دیگری نیز روز آزادی اسدالله اسدی را روز شرم‌آور برای دولت بلژیک و اتحادیه اروپا دانست، گروهک خون‌آشام و تروریستی منافقین هم این اقدام را باج دادن شرم‌آور به ایران خواند، یکی دیگر هم خاطرنشان کرد که زین‌ پس شاهد افزایش سرکوب مخالفان جمهوری اسلامی در خاک اروپا خواهیم بود.

پاسخ منفی وزیر خارجه بلژیک به مریم رجوی درباره آزادی اسدی

حتی تسنیم خبر داد که گروهک تروریستی منافقین به عنوان صحنه‌گردان اصلی ماجرای دستگیری اسدالله اسدی، برای جلوگیری از ناامیدی اپوزیسیون تمام تلاش خود را برای متوقف کردن این روند به کار گرفت تا جایی که مریم رجوی سرکرده این گروهک که از موفقیت‌آمیز بودن مذاکرات ایران و بلژیک مطلع شده بود، روز چهارشنبه و ۴۸ ساعت قبل از عملی شدن این توافق به بلژیک سفر کرده و از خانم «حاجا لحبیب» وزیر خارجه بلژیک خواست که مذاکرات دولت متبوعش با ایران را متوقف کند. این خبر را یک منبع آگاه به تسنیم اعلام و تصریح کرده که مریم رجوی از همه ظرفیت و ارتباطات خود برای متوقف کردن آزادی اسدی استفاده کرده است.

به گفته این منبع مطلع، دلیل حضور مریم رجوی در بلژیک صرفاً برای موضوع دیپلمات ایرانی نبوده اما نگرانی سازمان از آزادی اسدی از جمله مسائل اصلی در این سفر بوده است.

رجوی که در بلژیک چند پیام با واسطه به وزیر خارجه این کشور ارسال و پاسخ منفی دریافت کرده بود، با چند تن از نمایندگان پارلمان اروپا نیز درباره آزادی آقای اسدی دیدار و از آنها خواسته بود که تمام تلاش خود را برای متوقف کردن مذاکرات ایران و بلژیک به کار بگیرند. رجوی به یکی از دیپلمات‌های غربی گفته بود که آزادی اسدی موجب ناامیدی جریان اپوزیسیون خواهد شد.

زندگی پوچ ضد انقلاب

موج واکنش ضد انقلاب به آزادی دیپلمات بی‌گناه کشورمان، بار دیگر نشان داد اپوزیسیون از ترس تحویل به ایران توسط دولت‌های غربی به خود می‌لرزد و چقدر خود را باخته است. جز تفاله، مقام دیگری برای خود قائل نیست و احساس می‌کند غرب بار دیگر آنها را به ایران فروخته است. این احساس بی‌مایه بودن، پس از سرخوردگی و ضایع شدن ضد انقلاب در جنگ ترکیبی، سبب شده این تفاله‌ها چنان برآشفته شوند که هست و نیست خود را یکی بدانند. به خود بگویند در اغتشاشات با پشتیبانی بی‌سابقه نظام سلطه هیچ غلطی نتوانستیم بکنیم، آزادی اسدالله اسدی هم به این مهمل بودن ما اضافه شد. این‌بار، دفعه اول و آخری نیست که ضد انقلاب پوچی خود را ادراک می‌کند. فتنه‌ها و توطئه‌هایی که نظام اسلامی از آنها گذر کرد، همگی نشان‌دهنده بیهودگی و بیچارگی ضد انقلاب است. عناصر مفلوک اپوزیسیون دچار زندگی بی‌حاصل و مرض لاعلاج‌اند و بی‌مصرفی خود را در آینده نیز بیشتر درک خواهند کرد.

سانسور پایان آدم‌ربایی غرب در روزنامه‌های زنجیره‌ای

اپوزیسیون خارج از کشور، در داخل امتدادی دارد که آن نیز آزادی دیپلمات ایرانی را برنتافت و عصبانی شد. مقصود مدعیان اصلاحات‌اند که در شماری از روزنامه‌های زنجیره‌ای وابسته به خود پایان آدم ربایی غرب را سانسور کردند. این طیف وطن‌فروش به عنوان شبکه تأمین منافع آمریکا در ایران، همواره ایران را تخطئه و دشمن را از خباثت‌های خود تبرئه کرده و مانع از دستیابی ایران به حقوق خود شده است.

این سانسور در چارچوب فکری مدعیان اصلاحات مکمل بی‌عملی دولت‌ اشرافی وابسته به این طیف (اصلاحات ـ اعتدال) در قبال خباثت مدعیان حقوق بشر و اسارت اسدالله اسدی است.

اسدالله اسدی، دیپلمات ایرانی شاغل در سفارت کشورمان در وین ۱۱ تیر ماه ۱۳۹۷‌ همزمان با سفر حسن روحانی به اروپا با طراحی رژیم صهیونیستی و عاملیت برخی سرویس‌های امنیتی اروپایی به اتهام واهی و جعلی دست داشتن در برنامه‌ریزی برای حمله به گردهمایی گروهک منافقین در پاریس، در ایالت بایرن آلمان بازداشت و به بلژیک منتقل شد و در دادگاهی نمایشی با حکم غیرقانونی محکومیت ۲۰ سال حبس زندانی شد.

دیپلمات به ناحق بازداشت‌شده کشورمان در آلمان درباره وضعیت خود در دوران اسارت در کشورهای اروپایی و حقوق بشر غربی نوشته بود: «هیچ زندانی باور نمی‌کرد که من ۲۰ روز در بونکر نگهداری شده‌ام. بدترین افراد، چند شب در بونکر نگهداری می‌شدند و مجدداً به سلول خود باز می‌گشتند. در تمام ۲۰ روز اجازه هواخوری جمعی به من داده نشد. در بونکر کلیه وسایلم را پشت در گذاشتند، به جز یک عدد تشک پلاستیکی، یک پتو و یک توالت فرنگی هیچ چیز نبود و کف و سقف با کاشی و سرامیک بدرنگ پوشیده شده بود به نحوی که آن را به یک غسالخانه شبیه کرده بود.»

سیاست خارجی فعال دولت؛ سبب‌ساز آزادی دیپلمات به ناحق بازداشت‌شده کشورمان

دولت انقلابی با سیاست خارجی فعال سبب آزادی دیپلمات گروگان گرفته شده کشورمان شد، حتی محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور خبر داد که آیت‌الله رئیسی در قبال درخواست تعامل بزرگ توسط مقامات بلژیک، گام اول برای این امر را آزادی دیپلمات ایرانی اعلام کرده بود.

وانگهی، اپوزیسیون و ضد انقلاب مفلوک خود دچار وطن‌فروشی‌اند و اینک غرب آنها را به وطن‌شان که آن را موضوع معامله خود با دشمن قرار داده بودند، فروخت.

پایان پیام/ت
 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.