رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت حیدریه گفت: هفته فرهنگی و گردشگری تربت حیدریه با رویکرد معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلف شهرستان در حوزه‌های فرهنگی، میراث‌فرهنگی‌، گردشگری، صنایع‌دستی و ... برگزار می شود.

هفته‌ فرهنگی و گردشگری تربت حیدریه در مشهد مقدس برگزار می‌شود 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، علی محمدی اظهار کرد: ایجاد فضای هم‌گرایی، همدلی و انسجام تربتی‌های ساکن سایر شهرها به‌ویژه تربتی های مقیم مشهد و جذب سرمایه گذاری در شهرستان از دیگر اهداف این برنامه است‌. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت حیدریه ادامه داد: برنامه‌های این هفته نیز فرصت خوبی برای شهر و بخش‌های تابعه شهرستان‌ است که مفاخر و شخصیت‌های علمی فرهنگی، فرهنگ بومی و محلی خود را معرفی کنند که در همین ارتباط شب‌های شعر و برنامه‌های فرهنگی هنری نیز برگزار خواهد شد. 

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه صنایع‌دستی از جمله رشته‌های عقیق، فرت‌بافی، صنایع چرمی، نمدمالی، خراطی و اقامتگاه‌های بومگردی نیز به ارایه توانمندی‌های خود خواهند پرداخت.  

محمدی اظهار کرد: نمایشگاه هفته فرهنگی شهرستان‌ در محل خانه تاریخی توکلی در خیابان نواب صفوی ۷ از هشتم تا دوازدهم خردادماه جاری دایر خواهد بود. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تربت حیدریه گفت: این نمایشگاه با همکاری فرمانداری و مشارکت ادارات میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، شهرداری و شورای اسلامی شهر تربت حیدریه،  فرهنگ و ارشاد، شهرداری کدکن، شهرداری بایگ و تشکل‌های غیر دولتی و اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان‌ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.