فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۳۰۰ کیلوگرم مواد روان‌گردان از نوع "شیشه" و "هروئین" در عملیات پیچیده پلیس شاهرود خبر داد.

۳۰۰ کیلوگرم "شیشه" و "هروئین" در شاهرود کشف شد

به گزارش  قدس آنلاین سرهنگ جلیل موقوفه‌ئی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این عملیات پیچیده یک باند حرفه‌ای توزیع مواد مخدر منهدم شد.

وی با اشاره به ارسال خبری از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا مبنی بر ترانزیت محموله بزرگی از مواد مخدر روان گردان از شرق کشور به مقصد یکی از استان های شمالی، توسط اعضای یک باند حرفه ای و مسلح خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از این اطلاع‌رسانی، موضوع شناسایی و دستگیری اعضای این باند و کشف مواد مخدر و روان‌گردان به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به تشکیل چندین تیم عملیاتی و اطلاعاتی با همکاری و همراهی شهرستان های شاهرود، دامغان، میامی و یگان تکاوری 120 این استان در راستای تسلط کامل‌تر و تمرکز هرچه بیشتر بر موضوع و تسریع در شناسایی و دستگیری اعضای این باند سوداگر مرگ خاطرنشان کرد: با هدایت لحظه به لحظه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا و استان سمنان، سرانجام خودروهای حامل محموله مواد مخدر در محور بیارجمند ـ شاهرود شناسایی شدند.

موقوفه‌ئی با اشاره به تعقیب و مراقبت قاچاقچیان توسط تیم های عملیاتی پلیس تصریح کرد: در نهایت تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در یک موقعیت مناسب وارد عمل شده و به خودروهای قاچاقچیان دستور ایست دادند.

وی با اشاره به متواری شدن یکی از خودروهای این باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر، از شلیک مأموران پلیس به لاستیک خودروی قاچاقچیان فراری خبر داد و افزود: خودروی متواری شده، با شلیک دقیق پلیس به لاستیک خودرو در حاشیه جاده متوقف شد؛ اما راننده آن با استفاده از شرایط جغرافیایی و تاریکی بیابان‌های اطراف، متواری می شود .

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه بر اساس اشراف اطلاعاتی پلیس و گسترش چتر اطلاعاتی آن بر این باند قاچاق مواد مخدر و همه عوامل پوششی آن، توقیف و دستگیری یکی از خودروهای راه پاک کن قاچاقچیان در ایستگاه ایست و بازرسی شهید نوری شاهرود خبر داد و اضافه کرد: با گسترش چتر اطلاعاتی و رصد هوشمندانه پلیس، راننده متواری یکی خودروها که در وسیله نقلیه پوششی دیگری پنهان شده بود در همان محور مواصلاتی شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه با شلیک پلیس زخمی و دستگیر شد.

موقوفه‌ئی از کشف 300 کیلوگرم مواد روان گردان شیشه و هروئین، دستگیری 5 نفر از اعضای باند قاچاق و توقیف چهار دستگاه سواری در این عملیات پیچیده خبر داد و تصریح کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی و عزم راسخ مأموران جان برکف پلیس در استان سمنان، این استان برای همه خلافکاران و مجرمان در هر زمینه‌ای به ویژه قاچاق مواد مخدر و سرقت نا امن شده است و پلیس برخورد قاطعانه‌ای با مجرمان در استان سمنان خواهد داشت.

انتهای پیام/363/.

منبع: خبرگزاری تسنیم

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.