رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به اینکه برخی طرف‌ها همچنان به دنبال وقت‌تلف کردن در پرونده انتخاب رئیس جمهور هستند، تاکید کرد، افرادی که روی خلع سلاح حزب‌الله حساب می‌کنند، در توهم هستند

محمد رعد: کسانی که روی خلع سلاح حزب‌الله حساب می‌کنند در توهم هستند

به گزارش قدس آنلاین، «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان طی سخنانی درباره پرونده سیاسی این کشور اعلام کرد، نامزدی که برخی طرف‌ها معرفی کرده‌اند صرفا ماموریت دارد تا با نامزدی که ما از او حمایت می‌کنیم، مقابله و او را حذف کند. اما ما از آنها می‌خواهیم تا از اتلاف وقت و طولانی کردن خلأ سیاسی خودداری کنند.

محمد رعد در مراسم افتتاحیه کلینیک بهداشتی سازمان بهداشت اسلامی در منطقه الریحان گفت، متاسفانه صداهایی را می‌شنویم که می‌خواهند چنین افرادی را به کاخ ریاست‌جمهوری برسانند. ما به دنبال تفاهم ملی و همکاری واقعی برای محافظت از کشور هستیم. این درحالی است که برخی طرف‌ها تحت تاثیر دستورالعمل‌های خارجی ، توافق و گفتگوی داخلی را رد می‌کنند. کسانی که در روند انتخاب رئیس جمهور مانع‌تراشی می‌کنند همان‌هایی هستند که می‌گویند ما رئیس جمهور خود را داریم و شما هم رئیس جمهور خودتان را داشته باشید. این طرف‌ها به دنبال تجزیه کشور هستند.

وی تصریح کرد، ما افتخار می‌کنیم که متعلق به گزینه ملی مقاومت هستیم که حافظ ملت و کشور است و هیچ جایگزینی ندارد. ما به دنبال ثبات در لبنان هستیم و تا زمانی که رئیس جمهور انتخاب نشود ثباتی وجود نخواهد داشت. همین طرف‌ها که مانع انتخاب رئیس جمهور می‌شوند کسانی بودند که به بحران اقتصادی و فشارها علیه مردم دامن زدند. بنابراین مردم چگونه باید برای آینده روی آنها حساب کنند؟

این مقام حزب‌الله ادامه داد، مقاومت به خداوند و مردم خود اعتماد دارد و متعهد است به ملت لبنان اطمینان بدهد و در برابر توطئه‌ها و فتنه‌ها بایستد. ما همچنان به دنبال توافق و همکاری و اجرای قوانین هستیم و می‌خواهیم از منافع کشور محافظت کنیم. برخی طرف‌هایی که در لبنان شناخته شده هستند همواره برای توطئه علیه مقاومت کار می‌کنند و شعار آنها خلع سلاح مقاومت و تحریک علیه آن است. اما آنها به دنبال سراب و توهم هستند و واقعیت‌ها را نمی‌دانند. مقاومت بسیار از آنها بزرگتر و قوی‌تر است و این طرف‌ها نمی‌توانند گزینه‌های مقاومت را از بین ببرند.

محمد رعد تاکید کرد، رمز پیروزی در اختیار مقاومت است و هیچ‌کس نمی‌تواند با تبلیغات گمراه‌کننده و دروغ و همه توطئه‌هایی که در منطقه برای تضعیف مقاومت وجود دارد ، ما را از ادامه راه خود منصرف کند. کاری که مردم ما انجام دادند یک کار معجزه‌آسا برای آزادسازی لبنان بود و ما متعهدیم که تا آخرین وجب از خاک خود را در کفرشوبا و مزارع شبعا و بخش شمالی روستای الغجر از شر اشغالگران آزاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.