رییس اداره ورزش و جوانان بابل گفت : فاز نخست حرفه ای شدن چمن ورزشگاه هفت تیر بابل که خاک برداری است بر اساس برنامه زمان بندی شده انجام است.

خاک برداری زمین ورزشگاه هفت تیر بابل به پایان رسید

به گزارش قدس آنلاین،  لیلا عرب  بیان کرد : بر اساس قراردادی که با پیمانکار منعقد شد بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل تا پایان شهریور ماه باید به اتمام برسد.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است که بر اساس برنامه های زمان بندی شده حرفه ای شدن چمن ورزشگاه هفت تیر بابل را به اتمام برسانیم.

رییس اداره ورزش و جوانان بابل اظهار داشت: پیمانکاری که در حال انجام این طرح می باشد یکی از پیمانکار هایی است که در بازسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر فعالیت داشت.

وی افزود: بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل یکی از اساسی ترین نیاز زیرساختی فوتبال بابل بود که با اهتمام دولت در حال انجام می باشد.

بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل که از مصوبات سفرهای هیات دولت به مازندران بوده است، با اعتبار تخصیص یافته بیش از ۱۵ میلیارد تومان آغاز شده است.

بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل نیازمند ۲۸ میلیارد تومان اعتبار است که این اعتبار به مرور تخصیص خواهد یافت.

ورزشگاه هفت تیر هنگام آغاز طرح توسعه فاز نخست چهار هزار صندلی داشت که در این طرح ۲ هزار صندلی به آن اضافه شد تا بتواند فضای بیشتری برای فوتبال دوستان بزرگ ترین شهرستان مازندران فراهم کند.

این طرح طبق گفته مسوولان وقت ۶ میلیارد ریال هزینه داشت که ۲ هزار متر مربع فضا برای نصب صندلی های جدید، اتاق رختکن بازیکنان مهمان و میزبان، اتاق مربی، اتاق داوران و ناظر فدراسیون در ضلع غربی اضافه کرد.

براساس برنامه ریزی انجام شده قرار بود طرح توسعه و تجهیز فاز دوم به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ضلع شمالی ورزشگاه اجرایی شود تا بتواند تعداد صندلی های آن را به ۱۰ هزار عدد برساند.

گام دوم ظاهرا به سرانجامی نرسید و به همین دلیل ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل که در سال‌های نه چندان دور با بازی تیم های خونه به خونه مازندران و رایکا بابل روزهای شادی را برای بابلی ها به ارمغان می آورد به علت شرایط نامساعد زمین و فقدان امکانات حداقلی از نظر سازمان لیگ، اجازه برگزاری بازی‌های تیم فوتبال دسته یکی رایکا را نداشت و این تیم در هفته ای که میزبان بود در سال گذشته مسابقاتش را در شهرستان سیمرغ برگزار می کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.