باشگاه ذوب‌آهن به زودی تصمیم نهایی خود در مورد سرمربی را اعلام خواهد کرد.

۷۲ ساعت سرنوشت‌ساز در باشگاه مهم صنعتی

به گزارش قدس آنلاین، این روزها باشگاه ذوب‌آهن محل جلسات و بررسی اعضای هیئت مدیره برای سرنوشت این باشگاه است اما به نظر می‌رسد مدیرعامل کارخانه، مهدی کوهی، فرد اصلی تصمیم‌گیر درباره این باشگاه است.

سبزپوشان اصفهانی که در دو فصل اخیر ثبات ویژه داشته و با رتبه تک رقمی به کار خود پایان داده‌اند، حالا گزینه‌های متعددی را روی میز خود می‌بینند و در حال بررسی این نفرات هستند. یکی از آنها قاسم حدادی‌فر است که فصل گذشته مربیگری را در کنار تارتار آغاز کرد اما تجربه کاری او به همین دوره خلاصه می‌شود.

سرنوشت تلخ محرم نویدکیا در سپاهان که در نهایت منجر به قطع همکاری زردپوشان با او شد، باعث شده تا بسیاری از هواداران ذوب‌آهن هراس این را داشته باشند که انتصاب زودهنگام حدادی‌فر، شرایط را برای او نیز به شکلی تلخ تغییر دهد و به اصطلاح فوتبالی‌ها، او روی نیمکت ذوب بسوزد. ذوب‌آهن در کسالهای گذشته با استخدام نفراتی چون رحمان رضایی که تجربه کار سرمربیگری در سطح اول فوتبال ایران را نداشتند، به نوعی هم به او و هم به باشگاه خود آسیب رساندند و در لبه پرتگاه سقوط قرار گرفتند.

با این حال مدیرعامل ذوب‌آهن، علیرضا احسانی، چند روز پیش اعلام کرد که مهدی تارتار تنها گزینه برای ادامه کار است تا به این شکل حمایت خود از مهدی تارتار را نشان دهد. همچنین در کارخانه ذوب‌آهن نیز تلاشهایی برای حفظ این سرمربی باتجربه شکل گرفته است.

نکته مهم در مورد تارتار این است که او در این دو فصل ذوب‌آهن را از موقعیت سقوط خارج کرده و این فصل در رقابت با تیمهایی نظیر فولاد خوزستان و فصل گذشته بالاتر از تیمهایی چون تراکتور قرار داده است. او همچنین با معرفی شش بازیکن جوان ذوب‌آهن به ترکیب اصلی، تیم امید و تیم بزرگسالان، گام بلندی در بازیکن‌سازی این تیم صنعتی برداشته است.

با این حال تارتار چهار پیشنهاد دیگر هم دارد که یکی از آنها جدی‌تر از سایرین است و همین موضوع باعث شده تا آینده او نیز مبهم باشد. اما به نظر می‌رسد این سرمربی ترجیح می‌دهد کار خود را در ذوب‌آهن ادامه دهد و پس از دو سال باثبات، ثمره کار خود را در لیگ بیست و سوم بچیند و به نتایج بهتری برسد.

احتمالا در ۷۲ ساعت آینده سرنوشت این باشگاه مهم فوتبال ایران که علاوه بر قدمت و افتخار، هواداران قابل توجهی هم دارد مشخص خواهد شد و باید دید آنها پس از دو فصل موفق، به سراغ مسیری جدید خواهند رفت یا برای فصل آینده نیز از پروژه ثبات حمایت خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.