فرمانده انتظامی اشتهارد گفت: کلاهبرداری که با ترفند فروش خودرو به قیمت کارخانه از ۷ نفر به مبلغ حدود ۱۰ میلیارد ریال در اشتهارد کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

کلاهبرداری با فروش خودرو به قیمت کارخانه در اشتهارد

به گزارش قدس انلاین، سرهنگ علی عزیزی اظهار داشت: در پی ارجاع چند پرونده کلاهبرداری با وعده تحویل خودرو صفر با قیمت کارخانه به مراجع انتظامی شهرستان اشتهارد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه محرز شد که همزمان با ثبت نام شرکت‌های خودرو سازی برای قرعه کشی و تحویل خودرو به متقاضیان، فردی ضمن معرفی خود به عنوان مدیر ارشد شرکت خودروسازی و با ادعای این موضوع که می‌تواند خودرو به قیمت کارخانه خریداری کرده و ظرف یک ماه تحویل آنها بدهد، اقدام به کلاهبرداری از ۷ شهروند اشتهاردی کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به متواری بودن متهم پرونده، اظهار داشت: بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی مخفیگاه متهم انجام و پس از ردزنی متهم در یکی از مناطق اطراف ساوجبلاغ، نامبرده به همراه ۳ نفر از دوستانش دستگیر شد.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات تکمیلی به جعل عنوان مدیر شرکت خودروسازی و انجام ۷ فقره کلاهبرداری با وعده تحویل خودروی صفرکیلومتر اعتراف کردند.

رئیس پلیس اشتهارد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، ادامه داد: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط کارشناسان حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.