اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت با تجلیل از برگزیدگان این دوره از جشنواره برگزار شد.

برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت معرفی شدند

به گزارش قدس انلاین، در آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی مهدویت که امروز ۸ خردادماه در سالن شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد از برگزیدگان این دوره از جشنواره تجلیل شد که اسامی برگزیدگان جشنواره به شرح زیر است: 

در بخش ادبی در قالب متن ادبی اثر قاسم بای از گلستان اثر برگزیده جشنواره شد و آثار نجمه جوادی از مشهد و اشرف حیدری از البرز به عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شدند. 

در بخش شعر آثار حسین عبدی از گلستان، علیرضا رجبعلی‌زاده کاشانی از اصفهان، رضا نیکوکار از گیلان و مجتبی خرسندی از قم شایسته تقدیر شدند. 

در بخش ایده پردازی، اثر محمدجواد پردخته از گیلان به عنوان اثر برگزیده جشنواره انتخاب شد. 

در بخش عکس و زیربخش دوربین حرفه‌ای اثر حسین شاهبداغی از قم اثر برگزیده جشنواره و آثار فائزه بابایی از زنجان و جابر غلامی از مرکزی اثر شایسته تقدیر شدند؛ در قالب عکس با تلفن همراه اثر علی خوانین از فارس به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد. 

در بخش فتوماراتن آثار هادی آصف از قم، هادی دهقانپور از خراسان رضوی و فاطمه حسنی از قندهار افغانستان اثر شایسته تقدیر جشنواره شدند. 

در بخش رسانه، در قالب تیتر اثر هدی‌سادات چاووشی از قم به عنوان اثر برگزیده جشنواره معرفی شد؛ دربخش مصاحبه اثر محدثه نعیمی از قم اثر برگزیده جشنواره و آثار علیرضا سهلانی از قم و الهام حلاجیان از قم به عنوان اثر شایسته تقدیر انتخاب شدند. 

در بخش گزارش جایزه اثر برگزیده جشنواره به اکبر پوست‌چیان از قم رسید و آثار وجیهه‌سادات حسینی از البرز و مژگان فرهنگیان از قم به عنوان اثر شایسته تقدیر معرفی شدند و در بخش یادداشت جایزه اثر شایسته به الهام محمدنژاد از لرستان رسید. 

آثار امیرمحمد مالمیر از همدان، غلامرضا نظری نیک از آذربایجان شرقی، سحر بحرانی فرد از بوشهر، علی صالوری محمودآبادی از خراسان رضوی، منیژه صفری از لرستان، میلاد امیری از خوزستان، خالد دربندی از کرمانشاه، علی اسدی از سمنان، سمانه ملکی از اصفهان و محمدرضا خادمی از اصفهان نیز به عنوان آثار برگزیده بخش کتابخوانی چهارمین جشنواره ملی مهدویت انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.