فرمانده انتظامی مشهد گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ۱۳۱ پارک و بوستان در سطح شهر مشهد پاکسازی و ۳۹۷ متهم به سرقت و معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری شدند. 

دستگیری و جمع‌آوری ۳۹۷ متهم به سرقت و معتاد متجاهر در مشهد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان رضوی، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل گرما و استفاده خانواده‌ها از فضاهای سبز شهری و در راستای اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به پاکسازی ۱۳۱ پارک و بوستان در سطح شهر مشهد و دستگیری و جمع آوری ۳۹۷ متهم به سرقت و معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، افزود: در این طرح ۴۸ ساعته، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری‌ها ۸۵ معتاد متجاهر، ۳۷ خرده فروش و ۲ شرور را در بوستان‌های سطح شهر جمع آوری و دستگیر کردند. 

وی بیان کرد: طی این عملیات همچنین ۷ کیلوگرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی آماده فروش، ۱۸ قبضه چاقو و قمه، پنج قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ۱۷ دستگاه موتورسیکلت و چهار دستگاه خودروی سواری که برای توزیع موادمخدر استفاده می‌شد توقیف و روانه پارکینگ شدند. 

نگهبان دستگیری ۲۷۵ متهم به سرقت و کشف ۲۱۵ فقره انواع سرقت را از دیگر نتایج مثبت این طرح اعلام کرد و توضیح داد: در رابطه با این عملیات ۶۶ دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد. 

فرمانده انتظامی مشهد افزود: طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و جرم شهر مشهد به‌ویژه در مناطق حاشیه شهر به صورت مستمر ادامه دارد و بر این اساس با توزیع‌کنندگان موادمخدر و مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهد شد. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.