فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهید عبدالله رودکی طراح سازمان رزم و عملیات نوین نیروی دریایی سپاه است.

سردار تنگسیری: شهید عبدالله رودکی طراح سازمان رزم و عملیات نوین نیروی دریایی سپاه است

به گزارش قدس آنلاین، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در پیامی به مناسبت نهم خرداد ماه ۷۹ سالروز شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام «شهید حاج عبدالله رودکی» از این شهید والامقام به عنوان مبدع طرح های نوین عملیاتی در نیروی دریایی سپاه یاد کرد.

متن کامل پیام سردار تنگسیری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ.» « هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.» (سوره مبارکه آل عمران آیه۱۶۹)

«امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.» «مقام معظم رهبری» غروب نهم خرداد ماه سال ۱۳۷۹ یادآور سالروز شهادت سردار دریادل دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی «دریادار پاسدار حاج عبدالله رودکی» است که به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده معزز، آحاد رزمندگان جبهه مقاومت، پاسداران غیور انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار ایران اسلامی به خصوص مردم نجیب و شهید پرور استان فارس، خاصه شهر شیراز تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

این سردار مخلص و مجاهد فی سبیل الله در طول تاریخ دفاع و پاسداری از انقلاب اسلامی و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی این سرزمین به‌ویژه در تقابل با استکبار جهانی از جنگ تحمیلی هشت ساله تا همراهی با سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل گیری جبهه مقاومت، شبانه روز در حال سعی و تلاش مضاعف بود و با صفا، صمیمیت و روح و همت عالی، همیشه در مسیر تعالی اسلام و انقلاب اسلامی با روحیه جهادی و انقلابی در مکتب ولایت انجام وظیفه می نمود.

نگاه خاص و راهبردی شهید رودکی نقش تعیین کننده‌ای در دفاع مقدس، شکل‌گیری یگان‌های غواصی و شناوری و ساماندهی جبهه مقاومت ایفا نمود و از همیاران سیدین حزب الله لبنان (سیدعباس موسوی و سید حسن نصرالله) بود که امروز جبهه مقاومت از برکت اندیشه‌ها و تاکتیک های ابداعی او بهره مند و برای تربیت شدگانش راهگشا و پیش برنده است.

اخلاص، عبودیت، مردانگی، مردمداری،شجاعت،کمک به محرومان و ولایتمداری این شهید والامقام همیشه برای همرزمان و اطرافیانش حتی در جامعه بیرون از سپاه نیز تأثیر گذار و امید بخش بود.

ایشان با اینکه طراح سازمان رزم و عملیات نوین نیروی دریایی سپاه بود، برای تسلیح و تجهیز شناورهای تندرو به راکت اندازها و موشک‌های هدایت شونده و راه اندازی پدافند هوایی و شکل گیری هسته اولیه جبهه مقاومت، تلاش‌های موفقیت آمیزی انجام داد ولی از روی اخلاص و نیت پاکی که داشت هیچگاه خود را بانی این ابداعات نوین معرفی ننمود و با اخلاص، تدین و محبت به اهل‌بیت عصمت و طهارت بویژه حضرت زهراء(سلام الله علیها) با همراهی رزمندگان دریادل به مجاهدت فی سبیل الله در دفاع مقدس گام برمی‌داشت.

اینجانب بر روح پرفتوح این این مرد بزرگ، سردار رشید، با اخلاص و ولایتمدار، بهترین درودها و صلوات ها را تقدیم می کنم و برای ایشان، رضوان ، جنت الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت أباعبدالله الحسین(ع) از خداوندتبارک و تعالی مسألت می نمایم. روحش شاد و راهش پر رهرو و نورانی باد.

برادر شما: دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.