مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای دربی فینال جام حذفی ۳۵ هزار بلیط فروخته شد در حالی که دوستان می‌توانستند ۵۰ هزار بفروشند.

پیروانی: می‌توانستند ۵۰ هزار بلیط بفروشند/ لطفا پول باشگاه‌های ایرانی را بدهید

به گزارش قدس آنلاین، افشین پیروانی پس از جلسه هماهنگی فینال جام حذفی در جمع خبرنگاران، گفت: فینال جام حذفی است و تصمیم‌گیری خاصی نشد. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را برگزار کنیم و بتوانیم مقابل هواداران جشن قهرمانی را برگزار کنیم.

وی در خصوص اینکه چرا بعد از گلزنی پرسپولیس مقابل گل‌گهر خوشحالی نکرد، گفت: همه می دانند پرسپولیس جان من است اما وقتی هواداران نباشند، نباید خوشحالی کنم. اگر استادیوم استاندارد نیست، امیدوارم از فصل آینده در آن مسابقه برگزار نکنند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا بازی فردا بیش از اندازه مهم نشده است، اظهار داشت: به مسایل حاشیه ایی کاری نداریم و فقط دنبال قهرمانی هستیم.

وی در خصوص اینکه ۳۵ هزار بلیط برای فینال جام حذفی فروخته شده است، گفت: می‌توانستند ۵۰ هزار بلیط هم بفروشند. فوتبال با هوادار زنده است و امیدوارم سال آینده دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

پیروانی در خصوص حضور میهمانان خارجی ادامه داد: نمی‌دانم چه کسی می‌آید اما حرفم با رییس فیفا و کسانی که زورشان می‌رسد است. به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌خواهم اگر توانایی دارید پول باشگاه های ایرانی را بدهید. نمی شود که آقایان بیایند قول هم بدهند اما کاری برای ما نکنند.

وی در خصوص شرایط مصدومیت پریرا افزود: وضعیت او فردا مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.