۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 878142

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با وجود دشواری‌های مسابقات جهانی بلگراد و کار بسیار سختی که در پیش داریم به دنبال ایستادن بر سکوی جهانی هستیم.

رنگرز: هدفمان رفتن روی سکوی جهانی است

به گزارش قدس آنلاین، حسن رنگرز  درباره شرایط تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه حضور در رقابتهای رنکینگ قرقیزستان، گفت: وضعیت بچه‌ها خوب است و خوشبختانه به دور از هر گونه آسیب دیدگی تمرینات خوبی را دنبال کردند. شاکله اصلی تیم ملی در این مسابقات حضور دارند و ارزیابی نهایی برای انتخاب ملی پوشان در رقابت های قهرمانی جهان در این مسابقات انجام خواهد شد. سرمایه های اصلی ما عمدتا در این مسابقات حضور دارند. یکی دیگر از اهداف ما مهندسی جایگاه ملی‌پوشان در رنکینگ جهانی است تا بخشی از موضوع مرتبط با قرعه کشی مسابقات جهانی نیز با توجه به حضور در ۳ رویداد رنکینگ انجام شود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، افزود: شرایط مجموعه کمپ تیم های ملی انصافا شرایط خوبی است و امکانات و زیرساخت های خوبی برای تیم ملی مهیا شده است. یک تیم ما چند روز پیش به تورنمنت روسیه رفت که نفرات اول قهرمانی امیدهای کشور بودند. یک تیم ما متشکل از تیم ملی جوانان و برخی نفرات بزرگسال نیز به رقابت های ارمنستان می روند و سپس تورنمنت وهبی امره ترکبه را در پیش داریم. در نهایت نیز آخرین رویداد برای آماده سازی تیم ملی رقابت رنکینگ مجارستان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه دکتر میرزایی و فواد رحمتی بر اساس چارچوب آماده سازی تیم جلو می رویم و خدا را شکر تا به امروز نگرانی خاصی وجود ندارد اما هر چه جلوتر می‌رویم شرایط سخت‌تر خواهد شد. تمرینات پرفشار ما در قالب ۶ اردوی آماده سازی فشرده از اول تیر کلید می‌خورد.
رنگرز تصریح کرد: پس از مسابقات جهانی یک فاصله کوتاه تا بازی های آسیایی داریم که باید برای آن برنامه ریزی ویژه داشته باشیم، اینکه چه تعداد از کشتی گیران ما می توانند از بلگراد به بازی های آسیایی چین بروند و چه تعداد نمی‌توانند، همه این ها منوط به ارزیابی هایی است که بعد از رقابت های رنکینگ مجارستان انجام خواهد شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، درباره عملکرد خوب خود در تیم ملی کشتی فرنگی و اینکه کسب ۳ عنوان قهرمانی باعث شده توقعات از تیم ملی بالا برود، گفت: همه این نتایج در وهله اول متعلق به مربیان سازنده ماست که بی ادعا کارهای بزرگ را انجام می‌دهند. ما امانت دار سرمایه هایی هستیم که این عزیزان به ما تحویل می‌دهند. در وهله دوم نیز این موفقیت ها مرتبط با تلاش کشتی گیران، همکاران خوبم در کادر فنی و مقدماتی است که فدراسیون کشتی مهیا کرده که صمیمانه سپاسگزارم.
وی افزود: در عین حال که آن ۳ رویداد حائز اهمیت بودند و کسب نتیجه برای ما مهم بود اما عملا قابل قیاس با قهرمانی جهان نیست. شرایط مسابقات جهانی امسال خیلی سخت تر و دشوارتر با سال گذشته خواهد بود. ما پارسال با ۳۰ اختلاف امتیاز فنی در جایگاه چهارم ایستادیم و کم کردن این فاصله امتیاز، کاری بسیار سخت و دشوار است که نیازمند مجموعه‌ای از متغیرهاست که همه را در دستور کار داریم. با همه دشواریهای مسابقات امسال به لحاظ کمی و کیفی و حساسیت های مربوط به کسب سهمیه المپیک، هدف ما ایستادن بر روی سکوی مسابقات جهانی و کسب حداکثر سهمیه‌های المپیک است.
رنگرز در پایان گفت: جوانان خوب کشتی فرنگی‌ما قابلیت و توانایی خلق حماسه و تاریخ سازی در مسابقات جهانی را دارند. با توان، انگیزه و سختکوشی که در بچه‌ها وجود دارد مطمئنا اتفاقات قشنگی می‌افتد. آنچه به مردم قول می‌دهیم این است که بچه‌های ما در مسابقات جهانی بهترین اتفاق را رقم بزنند و بهترین نسخه و ورژن خودشان را در مسابقات جهانی به نمایش بگذارند.
 
منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.