رییس فدراسیون فوتبال در مراسم آئین بر افراشتن پرچم متبرک امام رضا(ع) و عقد تفاهم سه جانبه گفت:وجود متبرک این پرچم باعث آرامش، افتخار و موفقیت فوتبال خواهد بود

تاج: لطف امام رضا علیه‌السلام قطعاً شامل حال فوتبال ایران خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ضمن تبریک به مناسب مولود هشتمین امام شیعیان ثامن الحجج گفت: امروز پرچم آقا علی ابن موسی الرضا در مرکز ملی فوتبال برافراشته خواهد شد که بدون شک وجود این پرچم متبرک تا سالیان سال باعث ارامش، افتخار وت موفقیت فوتبال خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: همزمان با این روز پربرکت، تفاهم نامه سه جانبه ای را در راستای رشد و گسترش فوتبال در بخش محلات امضا خواهیم کرد تا کار دقیقی در راستای پرورش کودکان صورت پذیرد. پیش از این فوتبال و برخی از رشته ها که در زمین های خاکی و محلات مختلف برگزار می شد، باعث شده تا امروز ما شاهد درخشش بسیاری از ورزشکاران در سطوح مختلف باشیم. چرا که متعقدیم مرکز و کارخانه بازیکن سازی در کشور، محلات بوده اند. بسیاری از بازیکنانی که امروز موفق هستند در زمین های خاکی ورزش کردند. اکنون باتوجه به محدود شدن زمین های خاکی و ساختمان سازی هایی که صورت گرفته ورزش در محلات بسیار اندک شده و با عقد این تفاهم نامه قصد داریم تا کار اصولی و درست را پیش ببریم.

تاج: لطف امام رضا(ع) قطعا شامل حال فوتبال ایران خواهد شد

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد:  مرکز ملی فوتبال مرکز ثقل تیم های ملی کشور بوده و هر روز میزبان مربیان و سرپرستان و تیمهای مختلف بانوان و آقایان برای حضور در میادین مختلف هستیم. مقبره یادمان شهدا  که کار بسیار درست و ارزنده ای است، در مرکز ملی فوتبال ایجاد شده و این محل امروز با پرچم مقدس در روز تولد آقا علی ابن موسی الرضا(ع) مزین شد.

تاج در پایان گفت: بالا بردن این پرچم سالهای سال اثر مثبت و فوق العاده ای برای خانواده فوتبال خواهد گذاشت.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.