در جریان معاملات امروزبازار ارز و طلا، قیمت انواع سکه و ارز در بازار ‌کاهش داشت.

‌ریزش ادامه‌دار قیمت انواع ارز و طلا/ سکه طرح جدید ۲۹.۴ میلیون تومان

به گزارش قدس آنلاین، دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر، ۴۲ هزار و ۱۴۴  تومان و در بخش حواله‌ ۳۸ هزار و ۳۱۲ تومان کشف قیمت شد.

دلار به نرخ توافقی صرافی امروز در بازار ارز تهران، در زمان تنظیم گزارش بدون تغییر نرخ، به قیمت ۴۱ هزار و ۷۲۲ تومان خریداری و با نرخ ۴۲ هزار و ۲۲۲ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۴ هزار و ۷۳۵ تومان معامله شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد، دلالان مقابل صرافی‌ها امروز قیمت دلار غیررسمی با افت هزار تومانی را ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کردند.

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

سکه امامی (طرح قدیم) در بازار امروز با کاهش قیمت ۳۰۰ هزار تومانی به نرخ ‌۲۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با کاهش یک میلیون تومانی به قیمت ۲۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی،  به نرخ ۱۶ میلیون و ۱۰۰ تومان داد و ستد شد، ربع سکه نیز با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی به قیمت ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی به نرخ ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد. ‌

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، ۲ میلیون و ۴۱۷ هزار تومان کشف قیمت شد و طلا در بازار نیز به قیمت ۲ میلیون و ۴۹۰هزار تومان داد و ستد شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار، ۱۰ میلیون و ۷۹۱ هزار تومان نرخ‌گذاری شد.

هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) امروز در بازار جهانی امروز با کاهش ۲ صدم درصدی، ۱۹۵۹ دلار بود.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.