سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کار علیرضا بیرانوند بعد از دربی لیگ را تایید نمی‌کنم و خودش هم از هواداران استقلال عذرخواهی کرد اما کارهایی که قبل از بازی امروز علیه او انجام دادند، شروع شکست استقلال بود.

گل‌محمدی: اقداماتی که علیه بیرانوند انجام دادند، شروع شکست استقلال بود

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل‌محمدی پس از تکمیل موفقیت‌های تیمش در فصل جاری با فتح جام‌حذفی، اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم. در این سال، مجموعه خوبی داشتیم و بازی‌های حساسی را برنده شدیم. در طول فصل ناامید و تسلیم نشدیم و همانجا شروع موفقیت‌های ما بود.

وی افزود: این جام را علاوه بر هواداران می‌خواهم شخصا به علیرضا بیرانوند تقدیم کنم. اتفاقاتی که قبل از بازی رخ داد واقعا برای این بازیکن ملی خوب نبود.

گل‌محمدی اضافه کرد: کاری که بیرانوند بعد از دربی برگشت در لیگ انجام داد را تایید نمی‌کنم اما بعدش آمد و عذرخواهی کرد. این اقدامی که امروز انجام شد و او را مقابل هواداران استقلال قرار دادند، شروع شکست این تیم بود.

سرمربی پرسپولیس افزود: مهم است باتوجه به فرهنگ غنی ایرانی‌ها، در ورزشگاه‌ها بتوانیم شخصیت همه را حفظ کنیم. زیاد نمی‌توانم در این شرایط صحبت کنم و به همه هواداران تبریک می‌گویم.

دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشورمان امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل استقلال به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.