محمد انصاری، بازیکن اسبق تیم ملی به تماشای نمایش میدانی «جهان بانو» به کارگردانی حسن بزرا و تهیه کنندگی علی اسماعیلی نشست.

تمجید بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال از «جهان بانو»

این نمایش داستان زنان مطرح از بدو خلقت عالَم تا امروز را روایت می‌کند و هر شب در بوستان ولایت تهران میزبان علاقمندان است.

محمد انصاری درباره این نمایش گفت: نمایش میدانی جهان بانو بسیار خوب و پر محتوا بود که نقش پر رنگ یک بانو را به زیبایی به تصویر می‌کشد و اثر مثبت که یک زن می‌تواند در روند تاریخ و جامعه داشته باشد را به خوبی نشان می‌دهد.

وی در پاسخ به این سوال که کدام قسمت از نمایش تاثیرگذارتر بود، گفت: آن قسمت از نمایش که به حضرت زهرا (س) مربوط بود به نظرم بخش خاص این نمایش بود که حقیقتا بانوی دو عالم و یک بانوی تمام و کمال را به تصویر کشید.

انصاری در پایان گفت: از مردم دعوت می‌کنم به بوستان ولایت بیایند و این نمایش خیلی زیبا را تماشا کنند.

«جهان بانو» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که با مشارکت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و به همت موسسه سیمای ققنوس ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه هر شب روی صحنه می‌رود. علاقنمدان می‌توانند از طریق سامانه namaticket.ir بلیت نمایش را تهیه کنند.

عوامل این نمایش عبارتند از تهیه کننده: علی اسماعیلی، کارگردان: حسن بزرا، جانشین تهیه: امیرحسین طهرانی، مجری طرح: نادر قنبری، طراح نور: عباس رحمانی‌پور، طراح صحنه و دکور: مرتضی پورحیدری، مدیر تولید: داود طامهری، طراح صدا: عرفان حسن زاده، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: یاسر یارمحمدی، مجری صدا: علی بیرنگ، مدیر تدارکات: تورج سلیمانی، طراح گریم: هاشم جوری.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.