مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۲ طرح از ۵۸ طرح برنامه‌ریزی شده در حوزه نگهداری راه‌ها در دست اجرا قرار دارد گفت: یکی از شاخص‌ترین آن‌ها پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور «اراک - سلفچگان» است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی: محور اراک_سلفچگان روکش می شود

به گزارش قدس آنلاین، «مهرداد جهانی» با اشاره به رونق فعالیت کارگاه‌های جاده‌ای افزود: از ابتدای امسال ۸۴ طرح راهداری در حوزه‌های بهسازی رویه آسفالتی راه‌ها، ارتقاء ایمنی و توسعه ابنیه فنی راه‌های استان مرکزی کلید خورده که تعدادی از آنها به بهره‌برداری رسیده و مابقی با میانگین پیشرفت فیزیکی قابل قبولی در دست اجرا می‌باشد.

وی افزود: اعتبار تأمین شده و مجوزهای اخذ شده برای اجرای طرح‌های زیرساختی در حوزه راه‌های استان در حوزه راهداری و در حوزه ساخت راه‌های فرعی و روستایی و همچنین سایر موارد مختلفی همچون ساخت و توسعه راهدارخانه‌ها، نگهداری ماشین آلات، مدیریت هوشمند راه‌ها، توسعه پایانه‌های بار، ساماندهی مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی و ... افزون بر ۱۵ هزار میلیارد ریال است که نسبت به سال‌های گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

جهانی خاطرنشان کرد: اعتبار پروژه‌های فعال و در دست اجرا در حوزه راهداری که از ابتدای امسال شروع شده برابر با شش هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال است که نزدیک به نیمی از مجموع اعتبارات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی است.

وی با اشاره به جزئیات پروژه‌های در دست اجرا گفت: در حال حاضر ۴۲ طرح از ۵۸ طرح برنامه‌ریزی شده در حوزه نگهداری راه‌ها از قبیل درزگیری، لکه گیری، ماسه آسفالت، روکش آسفالت، آسفالت حفاظتی، بهسازی رویه و احداث واریانت با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در دست اجرا بوده و یا به اتمام رسیده و ۱۶ طرح شامل خرید مصالح برای راهداری جاری و زمستانی و طرحهای ارتقاء رویه آسفالتی راه‌ها بزودی اجرایی می‌شوند که یکی از شاخص‌ترین آن‌ها پروژه لکه گیری و روکش آسفالت محور «اراک - سلفچگان» است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.