نائب رئیس مجلس اسلامی شیعیان لبنان اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران از گذشته تاکنون در کنار لبنان ایستاده است.

نائب رئیس مجلس اسلامی شیعیان لبنان: ایران در پیروزی‌های لبنان سهیم است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از النشره، شیخ علی الخطیب نائب رئیس مجلس اسلامی شیعیان لبنان اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران از گذشته تاکنون در کنار لبنان ایستاده و در پیروزی‌های لبنان بر دشمنان خود، سهیم است؛ زیرا ایران، از روحیه برادری برخوردار است و این روحیه را امام خمینی (ره ) جهت یاری ملت‌های مستضعف در جمهوری اسلامی ایران نهادینه کرده‌اند.

شیخ علی الخطیب، نائب رئیس مجلس اسلامی شیعیان لبنان در سخنان خود به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران با رهبر فرزانه و ملت فداکار خود، همچنان بر پیمان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، استوار است، با شکوه، در کنار مقاومت ایستاده و از مسائل جهان عرب و جهان اسلام در فلسطین، سوریه، لبنان و عراق حمایت می‌کند.

وی در ادامه سخنان خود در قدردانی از جمهوری اسلامی ایران افزود: ما بار دیگر، از جمهوری اسلامی که از گذشته و در دوره اشغال لبنان توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکنون در کنار لبنان ایستاده است، قدردانی می‌کنیم. جمهوری اسلامی ایران، در پیروزی لبنان بر دشمنان خود، سهیم است و دلیل آن روحیه برادری است، که امام خمینی (ره) جهت یاری ملت‌های مستضعف در جمهوری اسلامی ایران نهادینه کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.