مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: پنج حادثه تصادف و واژگونی خودرو که به صورت جداگانه در خراسان رضوی رخ داد منجر به مصدومیت ۲۷ نفر شد.

۲۷ نفر در حوادث رانندگی خراسان رضوی مصدوم شدند

به گزارش قدس خراسان، محمد علیشاهی اظهار کرد: با بیان این که حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در ساعت ۱۰ و چهار دقیقه صبح امروز در مشهد بین آزادی ۲۳ و ۲۵ رخ داد اظهار کرد: این حادثه چهار مصدوم داشت که با ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان های فارابی و ولایت مشهد منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: حادثه دوم تصادف یک دستگاه خودرو پراید با خودرو خاور در جاده گلبهار به مشهد بود که این حادثه هم حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز رخ داد و پنج مصدوم داشت که با اورژانس به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

وی با بیان این که حادثه سوم تصادف ۲ دستگاه خودرو ام.وی.ام و پژو ۴۰۵ در بزرگراه شهید سلیمانی مشهد بود که ۶ صبح امروز رخ داد و این حادثه هفت مصدوم داشت که یک مصدوم در محل درمان شد و ۶ مصدوم دیگر با سه دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

علیشاهی افزود:حادثه چهارم واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده مشهد به تربت حیدریه در ساعت هشت و ۵۰ دقیقه صبح امروز بود که این حادثه پنج مصدوم داشت که مصدومان حادثه با چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: حادثه آخر واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده مشهد به سمت بهشت رضا در ساعت ۹ صبح امروز بود که این حادثه ۶ مصدوم داشت و مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.