شیخ احمد القطان رئیس جمعیت «قولنا والعمل» گفت: اندیشه استکبار ستیزی امام خمینی هنوز به قوت خود باقی است؛ چرا که در ذهن هر مستضعفی رسوخ پیدا کرده است.

شیخ احمد القطان: اندیشه استکبارستیزی امام خمینی در ذهن هر مستضعفی رسوخ پیدا کرده است

به گزارش قدس آنلاین، شیخ احمد القطان رئیس جمعیت «قولنا والعمل» لبنان به مناسبت سی و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) به پایگاه خبری اسلام تایمز گفت: می‌بینیم که اندیشه ایشان همچنان در میان میلیون ها مسلمان وجود دارد و به اهمیت آن پی برده اند. زیرا اندیشه او آزادی بخش، مقاوم در برابر ظلم و بی عدالتی و حامی مظلومان و مستضعفان در سراسر جهان بود، بنابراین میبینیم که انقلاب اسلامی که ایشان بنیانگذار آن بودند، تأثیر زیادی بر ملت های ستمدیده عرب و اسلامی داشته است، مردمی که همواره انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل را به عنوان الگویی برای رهایی از کشورهای مستکبر جهانی قرار می‌دهند. در مورد پابرجایی نقش و تأثیر امام خمینی، همین بس که هر مظلوم و مستضعفی آن را الگو قرار داده تا به آزادی مطلوب خود برسد.

وی افزود: امام خمینی سهم بزرگی در زندگی برادران مظلوم فلسطینی در داخل و خارج از این کشور دارند چرا که فلسطین را محور و قطب نما قرار دادند و این موضوع بی شک در حمایت از فلسطین و مردم آن تاثیر زیادی داشته و دارد. مردم مقاوم فلسطین به اهمیت ایستادگی امام خمینی (ره) در پای آرمان آنها واقف هستند و از آنچه امام راحل انجام دادند بسیار قدردانی می‌کنند.

رئیس جمعیت «قولنا والعمل» در خاتمه گفت: امام خامنه‌ای در تکمیل آرمان امام خمینی (ره) با پیروی از راه و روش ایشان موفق بوده و جمهوری اسلامی ایران را به سوی درخشش بیشتر و دستیابی به دستاوردهای داخلی و خارجی رهنمون شده است. ایران اسلامی با رهبری ایشان مصونیت، قدرت و توان مقابله با مستکبران جهانی را افزایش داده است. حمایت از تمامی جنبش‌های مقاومت در فلسطین و لبنان و ایستادگی در کنار مظلومان در بحرین، یمن و همه جا از رهنمودهای رهبر ایران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.