حجت الاسلام و المسلمین سید شهنشاه حسین نقوی گفت: امریکا و اسرائیل نمی خواهند اسلام و پیام های بی کرانش گسترش یابد. متاسفانه امروزه افرادی درگیر توطئه علیه مسلمانان با پوشش اسلامی هستند که توسط امریکا حمایت می شوند.

خطیب شهیر پاکستانی: امام خمینی محور ایستادگی است

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام و المسلمین سید شهنشاه حسین نقوی خطیب شهیر پاکستانی، بمناسبت سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی گفت: امام خمینی وظایف تبلیغ دین را در شرایط بسیار دشوار انجام داد و همچنین در مورد ایستادگی در برابر سیستم و ایدئولوژی باطل و دروغین سخن گفت.

وی افزود: امام خمینی جهان اسلام را از توطئه های نیروهای امپریالیستی آگاه ساخت و این پیام را داد که اسلام دین واقعی است که در آن راز رفاه و نجات و بخشش بشریت نهفته است. ما پیروان اسلام و سیره پیامبر اکرم هستیم.

وی تصریح کرد: ما دین خود را دوست داریم. امریکا و اسرائیل نمی خواهند اسلام و پیام های بی کرانش گسترش یابد. متاسفانه امروزه افرادی درگیر توطئه علیه مسلمانان با پوشش اسلامی هستند که توسط امریکا حمایت می شوند. بنابراین، باید از این توطئه ها برحذر باشیم و سعی کنیم مانع فعالیت نیروهای ضد اسلامی شویم. لازم است ابتدا با هم متحد شویم و دین مبین اسلام را گسترش دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.