سرمربی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان حضور این تیم در بازی‌های آسیایی بعد از ۵۰ سال را افتخار بزرگی برای والیبال بانوان دانست.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان : حضور در بازی‌های آسیایی افتخار بزرگی است

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه رشیدی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با پیگیری‌های رئیس و نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال و نظر مثبت کمیته ملی المپیک حضور ما در بازی‌های آسیایی مسجل شده است.

وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم افتخار بزرگی برای والیبال بانوان است که بعد از 50 سال در این مسابقات شرکت می‌کنیم و امیدوارم از این بازی‌ها سربلند بیرون بیاییم.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان کشورمان به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای حضور پرقدرت در بازی های آسیایی اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه ما مسابقات چلنجر کاپ و قهرمانی آسیا را در ادامه راه‌مان داریم و فاصله بین مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی کم است، برنامه‌ریزی‌مان را به گونه‌ای انجام داده‌ایم که بتوانیم به تمامی این مسابقات اعزام شویم.

وی با یادآوری نحوه رقابت تیم‌ها در مسابقات چلنجر کاپ آسیا همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مسابقات چلنجر کاپ آسیا جزو رقابت‌های برتری است که در آسیا برگزار می‌شود و تیم‌های پرقدرت قاره هم در آن حضور دارند، ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که نتیجه خیلی خوبی را در این مسابقات کسب کنیم.

گفتنی است؛ براساس برنامه‌ریزی انجام شده تیم ملی والیبال بانوان قرار است پیش از آغاز مسابقات چلنجر کاپ آسیا به تایلند اعزام شده، سه بازی دوستانه با تیم‌های این کشور انجام دهد و 25 خرداد ماه به اندونزی محل برگزاری مسابقات چلنجر کاپ آسیا برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.