نمایندگان کشورمان در مسابقات بزرگ روئینگ مسکو در مجموع به یک مدال نقره و پنج برنز دست یافتند.

مسابقات بزرگ روئینگ مسکو؛ نمایندگان ایران صاحب ۶ مدال شدند

به گزارش قدس آنلاین، ورزشکارانی از کشورهای بلاروس، ازبکستان، روسیه، قزاقستان، صربستان، ارمنستان و ایران در قالب ۲۵ تیم در مسابقات بزرگ روئینگ مسکو حضور داشتند. ملی‌پوشان ایران در رقابت مقدماتی و فینال روئینگ اسپرینت بانوان و آقایان به مصاف حریفان رفتند.

فاطمه مجلل در روئینگ تک‌نفره ۵٠٠ متر بانوان ابتدا در گروه اول دور مقدماتی دوم شد و به فینال راه یافت و در فینال با ۲ رقیب روسی، ۲ رقیب بلاروسی و نماینده قزاقستان روبه‌رو شد و در پایان با زمان ۱:۵۳.۶۵۰ دقیقه در رده سوم قرار گرفت و موفق به کسب مدال برنز شد.

امیرحسین محمودپور در روئینگ تک‌نفره ۵٠٠ متر مردان ابتدا در دور مقدماتی در رده نخست گروه اول مقدماتی قرار گرفت و در مسابقه فینال در رقابت با ۵ رقیب از روسیه، قزاقستان و بلاروس با زمان ١:٣٨.٨١٠ دقیقه در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز به دست آورد.

در روئینگ چهارنفره سنگین‌وزن بانوان تیم ایران با ترکیب نازنین ملایی، مهسا جاور، زینب نوروزی و مریم امیدی‌پارسا در رقابت با ۲ حریف از روسیه و ۲ حریف از بلاروس با زمان ١:٣٨.۴٠۵ دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفت و صاحب مدال برنز شد.

در پایان این رقابت در شصت‌ودومین دوره مسابقات بزرگ روئینگ مسکو، نمایندگان کشورمان در مجموع یک مدال نقره و ۵ مدال برنز کسب کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.