نظامیان صهیونیست با تخریب دو آپارتمان مسکونی موجب آوارگی پنج خانواده شدند.

صهیونیست‌ها ۵ خانه را تخریب کردند؛ ۳۰ فلسطینی آواره شدند

به گزارش قدس آنلاین نظامیان رژیم صهیونیستی ظهر امروز (سه شنبه) با یورش به شهرک «سلوان» در حومه قدس اشغالی، بار دیگر دست به تخریب خانه فلسطینی‌ها زدند.

به نوشته وبگاه دنیا الوطن، صهیونیست‌ها همچون دفعات گذشته نداشتن مجوز ساخت را بهانه تخریب این خانه‌ها اعلام کردند، مجوزی که اساسا کمتر فلسطینی در قدس اشغالی و اطراف آن در ۴۰ سال اخیر توانسته است دریافت کند.

در این تخریب دو آپارتمان که پنح خانواده (جمعا ۳۰ نفر) در آن زندگی می‌کردند با خاک یکسان شد؛ علاوه بر این آن‌ها مکلف به پرداخت ۲۰۰ هزار شکل غرامت به رژیم صهیونیستی شدند.

«عاصم برقان» مالک یکی از واحدها به رسانه‌ها گفت که ساکنان از روز گذشته می‌دانستند که قرار است خانه‌هایشان تخریب شود، از این اقدام به تخلیه اسباب و اثاثیه کردند. آن‌ها اکنون بدون هیچ سرپناهی در مقابل آپارتمان تخریب شده نشسته‌اند.

او افزود: «از ۲۸ سال پیش به دنبال گرفتن مجوز هستیم و فقط توانسته‌ایم مجوز یکی از خانه‌ها را دریافت کنیم».

به گفته عاصم برقان، صهیونیست‌ها با تخریب خانه‌های شهرک سلوان، به دنبال غصب زمین‌ها برای شهرک‌نشینان صهیونیست هستند.

تخریب خانه‌ها و واگذاری زمین آن‌ها به صهیونیست‌ها البته اتفاق تازه‌ای نیست، به خصوص برای مناطق مختلف قدس اشغالی؛ در این راستا شهرداری رژیم صهیونیستی در بیت المقدس در ماه گذشته صدها اخطاریه برای ساکنان مناطق مختلف ارسال کرد و از آن‌ها خواست تا خانه‌هایشان را به بهانه نداشتن مجوز ساخت تخلیه کنند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.