افسران امنیتی فرودگاه بزرگ «هیترو» در لندن ۳۱ روز اعتصاب را از اواخر ماه ژوئن تا اواخر ماه اوت اجرا کرده تا شروع کننده دور جدید اعتصاب های تابستانی در انگلیس باشند.

فراخوان افسران امنیتی فرودگاه بزرگ لندن برای اعتصاب تابستانی

به گزارش قدس آنلاین، اعتصاب تابستانی افسران امنیتی فرودگاه هیتروی لندن به مدت ۳۱ روز به تاخیر و لغو پروازها و صف‌های طولانی مسافران فرودگاه منجر خواهد شد.

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، اتحادیه تجاری «یونایت» این اعتصاب ۳۱ روزه را در بازه زمانی ۲۴ ژوئن (سوم تیر) تا ۲۷ اوت (پنجم شهریور) سازماندهی‌ می‌کند.

این اعتصاب‌ها با شرکت بیش از ۲۰۰۰ افسر امنیتی برگزار و پیش‌بینی شده که پروازهای چند شرکت هواپیمایی معروف از جمله «بریتیش ایرویز»، «ویرجین»، «امارات»، «قطر»،‌ «یونایتد»، «آمریکن» و «دلتا» را مختل کند.

اتحادیه صنفی یونایت اعلام کرد، کارمندان عضو این اتحادیه «پیشنهاد افزایش حقوق ۱۰.۱ درصدی که زیر نرخ تورم است» را رد کردند. این اتحادیه خبر از «تشدید بزرگ اختلاف» با مقام‌های فرودگاه هیترو بر سر حقوق کارمندان داده است.

تحقیقی که این اتحادیه انجام داد، نشان داد از سال ۲۰۱۷ میانگین حقوق کارمندان فرودگاه هیترو با افت ارزش واقعی ۲۴ درصدی همراه شده است.

«شارون گراهام»، دبیر کل اتحادیه یونایت گفت، اعتصاب در فرودگاه هیترو تا زمانی که مدیران فرودگاه «حقوقی عادلانه پیشنهاد دهند» ادامه پیدا خواهد کرد.

اعتصاب ۳۱ روزه افسران امنیتی فرودگاه هیترو با برخی مناسبت‌ها و تعطیلات مهم که منجر به افزایش سفرهای هوایی می‌شوند مصادف و باعث اختلال در سفرها می‌شود.

یک سخنگوی فرودگاه شهر هیترو به شبکه «بی.بی.سی» گفت، این فرودگاه هر کاری که بتواند برای به حداقل رساندن اختلالات انجام خواهد داد.

این افسران امنیتی در ماه‌های اخیر همزمان با چند مناسبت دیگر از جمله تعطیلات عید پاک و تاجگذاری «چارلز سوم»، پادشاه جدید انگلیس اعتصاب کردند.

ماه دسامبر ۲۰۲۲ مقام‌های انگلیسی در واکنش به اعتصابی که ماموران نیروی مرزبانی در فرودگاه‌های سراسر این کشور اجرا کردند، مجبور شدند پرسنل ارتش را به خدمت ‌بگیرند.

به دنبال رکوردشکنی نرخ افزایش تورم در انگلیس در یک سال گذشته، دور های متعددی از اعتصاب‌ نیروها و کارمندان بخش‌های مختلف اعم از پرستاران و رانندگان قطار در این کشور به اجرا در آمد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.