۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 881470

رئیس سازمان شیلات ایران از اختصاص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل ملی جهت تامین سه شناور آتشخوار برای بنادر صیادی استان هرمزگان خبرداد.

شناورهای آتش خوار در راه هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین، در دیدار معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران با صیادان و فعالان صید و صیادی غرب هرمزگان که با حضور نماینده مردم این منطقه در مجلس برگزار شد، سید حسین حسینی رییس شیلات ایران با اشاره به اینکه در شهرستان بندرلنگه شاهد رشد آبزی پروری در کنار صید و صیادی هستیم، گفت: خوشبختانه این شهرستان از شهرستانهای پیشران در حوزه آبزی پروری است و توانسته گام های خوبی در بهره برداری از ظرفیت های آبزی پروری در کنار صید و صیادی بردارد.

وی با اشاره به حرکت دنیا به سمت آبزی پروری است، از جامعه صیادی دعوت کرد تا به آبزی پروری ورود کنند.

سید حسین حسینی از حل شدن مسئله سخت و زیان آور محسوب شدن شغل صیادی خبر داد و گفت: سیر مراحل قانونی این مهم در حال انجام است و به زودی اعمال خواهد شد.

وی از جامعه صیادی به عنوان محور علم و دانش صید و صیای یاد کرد و تصریح کرد: خوشحالیم در این شهرستان بحث های صیانت از ذخایر و بازسازی ذخایر به خوبی دنبال می شود.

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران از گام های خوب سازمان شیلات ایران برای حل قدرت موتور ها و و تناسب آنها با مسائل زیست محیطی انجام شده است.

حسینی با اشاره به اهمیت ایمنی و اطفا حریق در بنادر صیادی ابراز داشت: اقدامات خوبی در این راستا در سطح استان و کشور در حال انجام است و در آینده تزدیک شاهد حصول نتایج ارزنده آن خواهیم بود.

وی همچنین از اختصاص ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل ملی جهت تامین سه شناور آتشخوار برای بنادر صیادی استان هرمزگان خبرداد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.