منابع فلسطینی از یورش نظامیان صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری و زخمی شدن ده‌ها نفر در این حملات خبر دادند.

ناآرامی در کرانه باختری/ ده‌ها فلسطینی زخمی شدند

به گزارش قدس آنلاین، ده‌ها نفر در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهرهای مختلف کرانه باختری و در خلال رویارویی با متجاوزان زخمی و یا دچار حالت خفگی شدند.

خبرگزاری رسمی فلسطین «وفا» گزارش داد که در نابلس، نظامیان صهیونیست به محله بیت دجن حمله کردند که در پی آن درگیری‌هایی میان آنها و جوانان این منطقه رخ داد، اشغالگران از گاز اشک آور علیه فلسطینیان استفاده کردند که در نتیجه، ۱۳ نفر دچار حالت خفگی شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به کفرقدوم در شرق قلقیلیه یورش بردند و شرکت کنندگان در راهپیمایی مسالمت آمیز هفتگی را سرکوب کردند، این راهپیمایی در محکومیت و مخالفت با شهرک سازی رژیم صهیونیستی برگزار شد.

در این حمله، سه فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی و دهها نفر هم بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

نظامیان صهیونیست همچنین به شهرک بیت امر الخلیل حمله کردند که در نتیجه آن، هم دو شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی و ده‌ها نفر هم بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین در ادامه درگیری‌های امروز جوانان فلسطینی با اشغالگران قدس گزارش داد که درگیری شدیدی میان جوانان فلسطینی با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در شهرک دیر دبوان در شرق رام الله و ورودی شهرک تقوع در جنوب شرق بیت لحم خبر دادند.

جوانان فلسطینی در شهرک عیساویه در قدس اشغالی هم با صهیونیست‌ها به مقابله برخاستند.

این در حالی است که درگیری‌هایی نیز در منطقه عصیده در بیت امر در شمال الخلیل و منطقه قریوت در جنوب نابلس گزارش شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در جریان درگیری‌های شدید در کرانه باختری، نظامیان اشغالگر اسرائیلی جوانی فلسطینی را در ایست بازرسی حواره در جنوب نابلس مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار دادند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.