رئیس پلیس سابق رژیم صهیونیستی از نخست وزیر این رژیم خواست قبل از بدتر شدن اوضاع، وزیر امنیت داخلی را برکنار کند.

رئیس پلیس سابق رژیم‌صهیونیستی: اوضاع امنیتی بدتر خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، «شلومو اهرونیسکی» رئیس پلیس سابق رژیم صهیونیستی در گفتگو با شبکه ۱۳ تلویزیون این رژیم اعلام کرد که پلیس رژیم صهیونیستی به صورت کامل فروپاشیده است.

وی افزود: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی این رژیم را قبل از بدتر شدن اوضاع، برکنار کند.

اهرونیسکی تاکید کرد: ساختار پلیس رژیم صهیونیستی در حال حاضر از هم فروپاشیده و وی نسبت به این اوضاع خشمگین است چرا که پیشتر مشخص بود اوضاع به این مرحله خواهد رسید.

وی به گسترش جرم و جنایت در اراضی اشغالی اشاره کرد و گفت: کسی که باید این اوضاع را ببیند و بررسی کند نه می‌بیند و نه آن را تحلیل می‌کند.

رئیس پلیس سابق رژیم صهیونیستی تصریح کرد: مجرمان و جنایتکاران هیچ حسابی از پلیس نمی‌برند. مشکل بزرگ ما این است که نیروهای پلیس اعتماد به نفس ندارند.

پیش از این، یعقوب شبتای، رئیس پلیس رژیم صهیونیستی نسبت به وضعیت فاجعه‌بار نیروی انسانی در بخش‌های مختلف پلیس این رژیم هشدار داد و اعلام کرد که این بخش از نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی توانایی تحمل جنگ فراگیر را نخواهد داشت؛ به ویژه آن‌که احتمال می‌رود انتفاضه تازه‌ای در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ شعله‌ور شود.

شبتای که در جلسه ارزیابی جنگ سال ۲۰۲۱ با نوار غزه، در هیئت نظارت کنست رژیم صهیونیستی حضور پیدا کرده بود، اذعان کرد: پلیس در وضعیتی اسف‌ناک به سر می‌برد.

وی در رابطه با آمادگی پلیس رژیم صهیونیستی برای وقوع جنگ فراگیر با مقاومت ادامه داد: در صورت وقوع جنگ در چندین جبهه، نمی‌دانیم چگونه باید آن را مهار کنیم.

شبتای با اشاره به کمبود نیروی پلیس رژیم صهیونیستی و بحران مالی موجود در تأمین مالی نظامیان آن گفت: اگر موضوع حقوق نیروهای پلیس بهبود پیدا نکند، فکر نمی‌کنم اوضاع پلیس بهتر بشود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.